۰

آخرین اخبار بین‌المللی کووید-۱۹/ شمار قربانیان کرونا در آمریکا مرز ۱۰۰ هزار نفر را هم رد کرد

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۵ میلیون و ۶۸۰ هزار نفر رسیده است.
آخرین اخبار بین‌المللی کووید-۱۹/ شمار قربانیان کرونا در آمریکا مرز ۱۰۰ هزار نفر را هم رد کرد
به گزارش چهاربهاران، طبق جدیدترین آمارها، بیش از ۵ میلیون و ۶۸۰ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد بیش از ۳۵۲ هزار نفر جان باخته‌اند.

کره جنوبی روز چهارشنبه از ۴۰ مورد جدید ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور خبر داد که این بالاترین رقم افزایش روزانه شمار مبتلایان در حدود ۵۰ روز گذشته است.
مرکز پیشگیری و کنترل بیماری کره جنوبی روز چهارشنبه شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور را ۱۱ هزار و ۲۶۵ نفر و شمار تلفات نیز به ۲۶۹ نفر اعلام کرد.
این افزایش شمار مبتلایان به دنبال بازگشت میلیون‌ها دانش آموز به مدارس، زنگ خطر را در کره جنوبی به صدا در آورده و موجب نگرانی مقامات این کشور شده است. همه این موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ به جز چهار نفر از ساکنان سئول هستند و سه مورد نیز با مسافران ورودی به کره جنوبی مرتبط می‌شوند.
 
موسسه رابرت کخ آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور با ۳۶۲ مورد افزایش به ۱۷۹ هزار و ۳۶۴ نفر رسیده است.
این موسسه همچنین اعلام کرد شمار تلفات مبتلایان به کووید - ۱۹ در این کشور نیز با ۴۷ نفر افزایش به هشت هزار و ۳۴۹ نفر رسیده است.
تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار در آمریکا جان خود را دست داده‌اند
 
شمار قربانیان کرونا در آمریکا از مرز ۱۰۰ هزار نفر گذشت. شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۷۲۵ هزار و ۲۷۵ نفر رسید. از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۵۷۲ نفر جان باخته و ۴۷۹ هزار و ۹۶۹ نفر بهبود یافته‌اند.
 
برزیل با بیش از یکهزار مورد مرگ ناشی از کرونا یک روز مرگبار دیگر را در دوران کرونایی خود ثبت کرد.
وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد تعداد تلفات ناشی از کرونا در شبانه روز گذشته ۱۰۳۹ مورد بوده و تعداد قربانیان این کشور به ۲۴ هزار و ۵۱۲ مرگ ناشی از کرونا افزایش یافت. همچنین تعداد ۱۶ هزار و ۳۲۴ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده و در حال حاضر ۳۹۱ هزار و ۲۲۲ نفر در برزیل به کرونا مبتلا هستند
 
بر اساس جدیدترین آمار ابتلا به کرونا در جهان، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۵ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۶۸۴ نفر رسیده است. از این تعداد ۳۵۲ هزار و ۲۲۳ نفر جان باختند و ۲ میلیون ۴۳۰ هزار و ۵۹۳ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 455003
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *