رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چابهار خبر داد:

تعطیلی تمام تاسیسات گردشگری با قرمز شدن وضعیت چابهار

6 خرداد 1399 ساعت 7:30

عبدالحمید بلوچ زاده گفت: تمام تاسیسات گردشگری شهرستان چابهار با توجه به قرمز شدن وضعیت چابهار در پی شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند


عبدالحمید بلوچ زاده؛ رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا و برای جلوگیری از مبتلا شدن مردم مسیرهای گردشگری چابهار تا سفید شدن وضعیت بسته هستند..

وی ادامه داد: در صورت مشاهده خدمات دهی توسط تاسیسات گردشگری و به خطر انداختن جان شهروندان و مردم روستاهای هدف گردشگری با تاسیسات متخلف برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چابهار افزود: بدلیل عدم رعایت برخی از شهروندان وضعیت چابهار قرمز می باشد که در صورت ادامه روند عدم رعایت اصول بهداشتی وضعیت از کنترل خارج می شود.
 
وی اذعان کرد: همه شهروندان باید نهایت همکاری را با مراجع متولی بهداشت داشته باشند و از تردد غیر ضروری به شدت پرهیز کنند.

بلوچ زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر مبتلایان از بیماری خود بی خبر هستند، بهترین راه پیشگیری ماندن در خانه و نرفتن به سفر است.

وی گفت: از تمام هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به تعطیلی مراکز اقامتی و پیرو دستور العمل‌های وزارت بهداشت و درمان تا اتمام بحران کرونا در منزل خود بمانند و به شهر چابهار سفر نکنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454990

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454990/تعطیلی-تمام-تاسیسات-گردشگری-قرمز-شدن-وضعیت-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir