۰
دعوت علما و روحانیون شيعه و سني چابهار در گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، روز پیروزی ملت ایران؛

۲۲بهمن تبلور شور و شعور ملت بزرگ ایران اسلامی است/ شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن جوابی راسخ برای بستن دهان دشمنان

ائمه جمعه اهلسنت چابهار و کنارک شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را مهم تر از هر سال دانسته و با دعوت مردم در این مراسم تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی را خواستار شدند.
۲۲بهمن تبلور شور و شعور ملت بزرگ ایران اسلامی است/ شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن جوابی راسخ برای بستن دهان دشمنان
 
به گزارش چهاربهاران، شماری از علمای اهل سنت و ائمه جمعه شیعه و سنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی بیداری اسلامی در بین ملت های مسلمان جهان است ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضور را وظیفه ای شرعی و نقش برآب کردن توطئه دشمنان عنوان کردند.
حضور حداکثری مردم موجب استحکام پایه های نظام می شود

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران، ضمن تبریک این ایام به همه مردم ایران گفت: ۲۲ بهمن نماد حقیقی پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و از هر برنامه دیگر در کشور ارجحیت دارد درحالی که دشمن از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ترس بسیاری دارد.
 
مولوی عبدالواحد بزرگزاده افزود: 22 بهمن امسال با اربعین شهادت سردار سلیمانی همراه شده است و مردم پرچم شهید سلیمانی را بر زمین نخواهند گذاشت و همیشه راه این بزرگوار را ادامه خواهند داد..
 
 امام جمعه اهل سنت کنارک نیز در گفت و گو با چهاربهاران، ضمن دعوت مردم به شركت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایران اسلامی با شركت گسترده و عمومی در راهپیمایی به جهانیان اعلام خواهند كرد كه همچنان حامی نظام، انقلاب و رهبری هستند.
 
عبدالملک ملکی پورافزود: این ایام نشانه آرمان های والای اسلامی در کشور است و بر همه مردم اعم از سنی و شیعه برای شرکت در این راهپیمایی وظیفه شرعی و دینی ست تا بار دیگر پیمان خود را به کشور و آرمان های انقلاب نشان دهند‌.
 
امام جمعه شهرستان کنارک با اشاره به همزمانی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با مراسم اربعین شهید سپهبد سلیمانی بیان کرد: با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان خواهیم داد
حجت الاسلام علی بامری ادامه داد: اربعین شهید سلیمانی در روز 22 بهمن وحدت ایرانی ها و پیام استقامت ملت را به کل جهانیان اعلام خواهد کرد.
 
امام جمعه اهل سنت نگور در گفتگو با چهاربهاران، عنوان کرد: ۲۲ بهمن امسال از هر مراسمی مهمتر و ارجح تر است چراکه دشمنان سعی بر آسیب زدن کشور را از هر طریقی دارند ولی مردم با حضور خود و حمایت از انقلاب و نظام نمیگذارند خللی در این راهپیمایی ها و نظم کشور ایجاد کنند.

مولوی عبدالرحمن عارفی با اشاره به یکی از پیام‌های حضور مردم در یوم الله ٢٢بهمن، اعلام انزجار از اقدام ننگین امریکا وطرح معامله قرن است ادامه داد: یکی از مهم ترین پیام های راهپیمایی امسال که همزمان با چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی شده است دفاع از جبهه مقاومت و فلسطینیان خواهد بود.
 
 امام جمعه موقت شیعه شهرستان چابهار گفت: مردم آگاه و همیشه حاضر بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمن نشان خواهند داد که باج به دشمن نمی دهند و دهان متملقان و دروغ پردازان آمریکایی را در خارج از مرزها می ببندند
 
حجت الاسلام مهدی کریمی بیان کرد: همزمانی 22 بهمن امسال با ایام چهلم شهید سردار سلیمانی ،زمینه‌ساز انگیزه مضاعف مردم بوده و ان‌شاءالله ملت ایران با حضور عظیم خود در راهپیمایی 22 بهمن، ضربه کوبنده‌ای بر سیاست‌های دشمن وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 454691
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *