۰
جانشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید عهد با انقلاب است/ اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در چابهار و کنارک

غلام رضا آرامش گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید عهد با شهدا، رهبری معظم و آرمان‌های انقلاب است.
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید عهد با انقلاب است/ اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در چابهار و کنارک
غلام رضا آرامش؛ جانشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران ضمن بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ۲۲ بهمن، روز وحدت، همدلی و همراهی ملت مسلمان ایران در کنار یکدیگر است و در این روز که روز تجدید عهد دوباره مردم انقلابی ایران با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی روز ۲۲ بهمن را روز تولی و تبری دانست و گفت: ما با حضور حماسی، آگاهانه، انقلابی، پرشور و گسترده خود در صفوفی متحد و یکپارچه با بانگ رسای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در راهپیمایی مردمی یوم الله ۲۲ بهمن، وحدت و اقتدار ملی خود را به نمایش گذاشته مشت محکمی بر دهان مستکبرین جهانی می کوبیم.

جانشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ساعت ۹ صبح فردا راهپیمایی مردم شریف چابهار از مقابل بانک تجارت مرکزی واقع در خیابان امام خمینی (ره) چابهار آغاز و تا میدان شهدای تاسوعای حسینی خاتمه خواهد یافت.

وی با دعوت همگانی مردم برای حضور در این راهپیمایی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی چابهار از صبح فردا در تقاطع خیابان بلوچستان در بلوار امام خمینی (ره) تا درمانگاه سیدالشهداء اجرا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات کنارک در گفت و گو با چهاربهاران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن کنارک ساعت 8:30 صبح فردا از میدان بسیج آغاز و تا خیابان ساحلی ادامه پیدا می کند.

عیدالله سارانی افزود: محدودیت ترافیکی در این محدوده از صبح فردا دایر می باشد و خودروها اجازه عبور در این مسیر را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن در بخش زرآباد فردا ساعت 9 صبح از مسجد جامع تا میدان کوثر شهر زرآباد می شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 454690
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *