۰
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار:

مسمومیت 12نفر به علت مصرف مشروبات الکلی/2نفر جان باختند

محمود حسین بر گفت: طی روزهای اخیر مواردی از مسمومیت الکلی بر اثر مصرف مشروبات دست ساز در شهرستان چابهار مشاهده شد که تاکنون ۲ نفر فوت کرده‌اند.
مسمومیت 12نفر به علت مصرف مشروبات الکلی/2نفر جان باختند
محمود حسین بر، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: طی سه روز گذشته تاکنون دوازده نفر به علت مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شدید شدند.

وی افزود: این افراد به بیمارستان امام علی (ع) منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند ولی تاکنون دونفر، یک نفر شب اول و نفر دوم نیز شب دوم فوت کردند.
 
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار ادامه داد: درحال حاضر ده نفر دیگر نیز بر اثر مسمومیت الکلی تحت بستری هستند و حال چسمانی نامبردگان چندان رضایت بخش نیست.
 
وی با اشاره به غیرقانونی بودن مشروبات الکی،تهدید حیات و سلامت انسان،عدم نظارت کشور سازنده بر نحوه تولید و مواد تشکیل دهنده و همچنین ورود قاچاق آن به کشور به همه شهروندان خصوصا جوانان توصیه کرد از مصرف این محصولات جدا خودداری کنند.

حسین بر با بیان اینکه مشروبات الکلی دست‌ساز بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: افرادی که مشروبات الکلی مسموم یا تقلبی مصرف می‌کنند به دلیل اینکه حالت مستی و سرخوشی لازم را احساس نمی‌کنند مجبور به مصرف بیشتر می‌شوند و در نتیجه به دنبال مصرف مقدار بیشتر دچار مسمومیت با الکل می‌شوند که علائم مسمومیت ممکن است شش تا دوازده ساعت بعد بروز می‌کند.

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 454689
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *