۰
در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی چابهار با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی دین پرور گفت: خون شهیدان، عامل بقا و ماندگاری نظام اسلامی است همه مدیون خون شهدا بوده و باید همواره در مسیر اهداف این سلحشوران حرکت همراه با بصیرت داشته باشند.
تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی چابهار با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین علی دین پرور مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در مراسم تجدید بیعت با شهدا که با حضور اساتید و دانشجویان در ۴۱ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل شهدای گمنام دانشگاه برگزار سد در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی و لزوم پاسداشت انقلاب اسلامی افزود: نسل های آینده باید ادامه دهنده راه شهدا باشند که این مهم انقلاب را از توطئه های مختلف حفظ خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای حضرت امام خمینی (ره) مشخص بود که به ما کلمه "ما می توانیم" را، آموخت و در عمل نشان دادند و همواره تاکید داشتند که شما می توانید با توکل بر خدا، با دست خالی کارهای بزرگی را انجام دهید و خداوند افرادی را که اهل مقاومت و ایستادگی باشند را یاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر حضور و مشارکت افراد دلسوز و پایبند به نظام و انقلاب در امورات مهم کم رنگ شود این انقلاب نیز همانند تمام انقلاب های دیگر، به حاشیه خواهد رفت و امروز به برکت خون مقدس شهدا و رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب شاهد هستیم انقلاب اسلامی از گرداب هایی پرپیچ و خم، با اقتدار و سربلندی خارج می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دین پرور ادامه داد: باید کارهایی که در قبال آنها مسوولیت داریم را به درستی انجام دهیم و قانون را بصورت کامل اجرا کنیم و هرچقدر که می توانیم نسل جدید را با آرمانهای امام و انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو باید با شناخت درست، افرادی را انتخاب کنیم که روحیه استکبار ستیزی و مستضعف نوازی داشته باشند و از انتخاب افراد وابسته که بخواهند دست به سمت استکبار جهانی دراز کنند پرهیز شود.

در ادامه، دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه ضمن قرائت فاتحه و عطر افشانی، با آرمان های شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 454651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *