۰

مسئولان با اقتصاد مقاومتی از تحریم ها و گرانی عبور کنند/ عمل به گام دوم انقلاب پیشرفت و توسعه کشور را چند برابر می کند

امام جمعه چابهار گفت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب آمیخته با اقتصاد مقاومتی قدرت امروز کشور را در همه زمینه ها چندین برابر خواهد کرد.
مسئولان با اقتصاد مقاومتی از تحریم ها و گرانی عبور کنند/ عمل به گام دوم انقلاب پیشرفت و توسعه کشور را چند برابر می کند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار بیان کرد: جوانان مخاطب اصلی بیانیه‌ای گام دوم مقام معظم رهبری هستند پس باید جوانان تلاش کنند و خود را هر چه بیشتر با انقلاب همراه کنند و اگر گسستی بین نسل گذشته و نسل جوان وجود دارد با تلاش مضاعف آن را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که باید جوانان با آن آشنا شوند دوران هشت سال دفاع مقدس است افزود: رزمندگان اسلام بسیاری از تجربیات و مسائلی که نسل گذشته آزمودند را در اختیار جوانان امروز قرار دهند.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: با هدایت‌های مقام معظم رهبری که پرچم‌دار آزادی انسان از سلطه جهانی استکبار است معظم‌له بر مبنای اسلام و انقلاب حرکتی آغاز کرده که به‌زودی افول سیطره آمریکا پرشتاب در جهان ملاحظه می‌شود.

وی تاکید کرد: در تحریم اقتصادی، مبادله باخت - باخت است و این تحریم‌ها که به ضرر اقتصاد آن کشور هم تلقی می‌شود ولی به عنوان آخرین تیر دشمن محسوب می‌شود که نشان از افول و شکست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است.

امام جمعه چابهار تصریح کرد: با عملیاتی شدن گام دوم انقلاب با هدایت‌های مقام معظم رهبری، توسعه‌ای در ایران اسلامی رقم می‌خورد که الگویی برای جهان می‌شود.

وی با با بیان اینمه با اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی که هم اکنون هم تحریم‌های اقتصادی دشمن شکست خورده اذعان کرد: به طول کامل تحریم‌های دشمن شکست می‌خورد و جهان از سلطه تاریخی و تحریمی جهان استبکار به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار نجات می‌یابد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه، امید واقع‌بینانه، خوش‌بینانه، روشن‌گرانه و مومنانه را به عنوان رکن اصلی مد نظر قرار داده‌اند که برخواسته از خودآگاهی و خودباوری، شناخت سنت‌های الهی و تجربه های انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی با اشاره به این که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به تولید داخل است خاطرنشان کرد: با تلاش و خودکفایی می توان بخشی از اهداف شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را تحقق بخشید و زمینه شکوفایی و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را هموار کرد.

انتهای پیام/
جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 454388
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *