۰

حضور شیعه و سنی در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر وحدت جامعه مسلمین/ افول آمریکا با شکست سیاست های این کشور نزدیک است

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان سرمنشا نابودی استکبار جهانی می باشد و این روز تنها مختص به دانش آموزان نیست و همه آحاد مردم باید در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند.
حضور شیعه و سنی در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر وحدت جامعه مسلمین/ افول آمریکا با شکست سیاست های این کشور نزدیک است
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: دشمن بودن استکبار جهانی بایستی برای همه ما به عنوان یک باور قلبی باشد و کسی نیست که ذره‌ای تردید داشته باشد که آمریکا دشمن ما نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران نباید توجهی به یاوه گویی های دشمن کنند افزود: ایران با داشتن منابع زیاد کشوری ثروتمند محسوب می شود که هیچ تحریمی نمی تواند روی آن اثر بگذارد و با اتحاد و همبستگی به راحتی می توانیم با تولید داخل از این تحریم ها بدون هیچ مشکلی عبور کنیم.

امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: بر این باور هستم که با حفظ وحدت، محوریت ولایت فقیه و تقویت روحیه استکبار‌ستیزی در دفاع از حقوق ملت و عمل به آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری به رسالت تاریخی خود بایستی وفادار بمانیم.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان کشور در ۱۳ آبان با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی شرکت خواهند کرد عنوان کرد: آمریکا در راهپیمایی گسترده ۱۳ آبان از سوی مردم غیرتمند ایران جواب ۴۰ سال ظلم و یاوه گویی خود را خواهد شنید.

مولوی ملکی پور تشریح کرد: دستاوردهای دیگر نیز مانند عمران و آبادانی و بهداشت بسیار چشمگیر است و قبل از انقلاب این مسائل نبوده؛ برای مثال در بخش دانشگاهی شاهد ترقی و رشد دانشگاه‌ها و تعداد دانشجویان هستیم و در سایر حوزه‌های عمرانی نیز اتفاقات بسیاری رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی و ملی مردم این است که امسال حضور گسترده‌تری در راهپیمایی 13 آبان داشته باشند و با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان آمریکا بزنند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 454285
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *