۰

ریل گذاری زاهدان به چابهار سریعترین پروژه در حال احداث کلان در جنوب استان

فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: ریل گذاری خط آهن زاهدان به چابهار با اعتبارات ویژه مقام معظم رهبری برای توسعه سواحل مکران سریعترین پروژه کلان در حال احداث در جنوب استان می باشد.
ریل گذاری زاهدان به چابهار سریعترین پروژه در حال احداث کلان در جنوب استان
رحمدل بامری در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: اگر بخواهیم سرعت اجرای پروژه های در حال اجرا در چابهار را با یکدیگر مقایسه کنیم، راه آهن سریع ترین مورد رو به رشد با توجه به تزریق به موقع اعتبارات می باشد که طبق وعده پیمانکاران تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه لوله کشی از سد زیردان و پیشین به روستاهای پایین دست در چابهار دومین پروژه شدت یافته است تاکید کرد: تا پایان سال این خطوط لوله به بهره برداری می رسد و روستاییان از آب شرب در دسترس بهره مند خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: توسعه بازارچه مرزی ریمدان سومین کانون توسعه یافته از میان پروژه های منطقه ای ما به حساب می آید و با توجه به مدارک و اطلاعات در دسترس توسعه خوبی در مراودات تجاری از طریق این مرز انجام می شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ درصد از کل حمل و نقل کشور توسط راه آهن صورت می گیرد تصریح کرد: راه آهن همیشه نقش موثری در توسعه صنعت حمل ونقل همه کشورهای دنیا داشته است که باید توجه ویژه‌ای در جهت سرمایه گذاری خارجی و ایجاد مشوق‌های در بخش خصوصی صورت گیرد که در این راستا باید توسعه زیرساخت‌ها در کشور نیز مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 454219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *