۰

مخالفت با نامگذاری معابر بنام شهدا عین ذلت است/ نخبگان سرمایه های ارزشمند کشورند

امام جمعه چابهار گفت: کسانی در این کشور وجود دارند که نان شهدا را می خورند اما از نامگذاری و نام شهید فراری هستند خداوند شر اینها را در بین مسلمین کوتاه کند، ننگتان باد که نان شهدا را می خورید و از شهدا می گریزید.
مخالفت با نامگذاری معابر بنام شهدا عین ذلت است/ نخبگان سرمایه های ارزشمند کشورند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار بیان کرد: چندی قبل بعد از اینکه نیروی دریایی سپاه نیروهای آمریکایی را در خلیج فارس اسیر کردند، بچه های سبز پوش سپاه، تفنگداران آمریکایی را شکنجه نکردند بلکه با انعطاف رفتار کرده تا رفتار و رافت اسلامی را نشان دهند ولی پیش از این آمریکایی ها شهید مهدوی و یارانشان را به بدترین نحو شکنجه و شهید کردند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در جهان اسلام کسانی که نام اسلام را یدک می کشند به آمریکا دل بسته اند همانند گاو شیرده آل سعود، شما دیدید کرد های سوریه زیر پرچم آمریکا رفتند و دیشب رییس جمهور آمریکا می گفت کردها چند سال قبل یک درگیری کوچک با فلان گروه داشتند و امروز ما به آنها کاری نداریم.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد:قبل از انقلاب عزت ما با قانون کاپیتولاسیون زیر سوال رفته بود و باید مراقب باشید که اینها حتی به بردگی ما هم راضی نیستند و بیش از ۱۷ هزار عزیز ما در کشور توسط همین منافقین دست پرورده آمریکا ترور شدند؛ امروز آل سعود با چنین وضعیتی روبرو است.

وی تشریح کرد: جنایتی که استکبار جهانی اخیرا در عراق انجام داد علتش ایجاد ناامنی بود تا اربعین را ضعیف کنند و اقدام جنایت آمیزی که توسط رسانه های کثیف خود انجام دهند دلیلش همین است و الحمدلله بیش از ۳ میلیون تنها از ایران عازم این نهضت هستند.

حجت الاسلام موسوی اذعان کرد: بچه های نخبه ما باید فرهنگ ایرانی را در نوآوری های علمی بگنجاند چراکه جنبش علمی توسط جوانان ما بسیار خوشحال کننده است همچنین یک جریان بددلی در درون دانشگاهها شکل گرفته است که جنبش علمی کشور را انکار می کند و نخبگان علمی کشور را از ماندن در کشور مایوس می کند قاطعانه باید جلوی اینها ایستاد به این دلیل که اسلام باعث رشد چشمگیر این حماسه ملی است.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در کشور راه افتاده است تشربح کرد: باید این ۴ هزار به ۴۰۰ هزار تبدیل شود، توسعه شرکت های دانش بنیان متوقف نشود و عامل جلوگیری از اخلال در امید مردم همین شرکت هایی هستند که باعث رشد کشور می باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترکیه باید از این حرکت احمقانه دست بردارد لذا ما تجاوز ترکیه به سوریه رو محکوم می کنیم الان که آمریکا رفته باید از تجاور به این کشور دست بردارند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 454213
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *