۰

سازندگی و محرومیت زدایی بسیج خط مقدم جنگ اقتصادی کشور/دولت با حمایت بخش خصوصی زمینه اشتغال را فراهم کند

امام جمعه موقت چابهار گفت: اگر بسیج و محرومیت زدایی این قشر با اخلاص نبود مطمئنا در شرایط کنونی کشور تاکنون مشکلاتی بیش از این گریبان کشور را گرفته بود.
سازندگی و محرومیت زدایی بسیج خط مقدم جنگ اقتصادی کشور/دولت با حمایت بخش خصوصی زمینه اشتغال را فراهم کند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قانون اساسی با بصیرت بسیار بالای دینی نوشته شد و یکی از آرمان های تاریخی مردم ما را وجود یک انقلاب دینی، حاکمیت اسلامی ویک نظارت عالی دین بر قوانین می باشد.

وی با اشاره به حمایت بی چون و چرا از ولایت فقیه ادامه داد: ولایت‌فقیه یک نعمت برای ماست و نعمت ولایت‌فقیه می‌تواند نجات‌بخش همه انسان‌ها و جوامع آزادیخواه جهان باشد چراکه تمام چالش‌های پیش روی کشورمان با کمک نعمت ولایت‌فقیه، پشت سر گذاشته می‌شود.

وی بسیج را یک نیروی بااخلاص دانسته و تشریح کرد: کار گروههای جهادی و بسیج سازندگی که میلیون ها نفر از خدمات رسانی آنها بهره می گیرند در چهار عرصه محور سازندگی و خدمات، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حوادث غیر مترقبه انجام شده و می شود.

امام جمعه موقت چابهار عنوان کرد: بسیج سازندگی نه‌ تنها تمام جغرافیای کشور را در کلیه نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده، بلکه از تنوع مأموریت و تعدد و گستردگی فراوان رده‌های وابسته در اقشار و صفوف مختلف و در موضوعات گوناگون نیز برخوردار است.

وی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار بر بیداری و هوشیاری ملت ایران تاکید کرد و افزود: مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی هیچگاه اجازه نمی دهند کشور به دست نااهلان بیفتد.

حجت الاسلام موسوی زیاده خواهی های آمریکا در مقابل ملت و دولت ایران را محکوم کرد و خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن واقعی ملت های مسلمان به ویژه ایران است و هیچگاه نمی خواهد این کشور مردمی پیشرفت کند.

انتهای پیام/
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 454037
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *