۰

پذیرش دانشجوی برای بیش از ۱۵ رشته در دانشگاه آزاد واحد بین الملل چابهار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار در شعبه های شهر راسک، پیشین، پلان.نگور و کنارک، سرباز و چابهار در رشته های ذیل برای ورودی مهر ماه ۹۸ دانشجو می پذیرد.
پذیرش دانشجوی برای بیش از ۱۵ رشته در دانشگاه آزاد واحد بین الملل چابهار
سعید مقدم بقا در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: این پذیرش دانشجوی برای چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در شهرستان های جنوب سیستان و بلوچستان برای مهر امسال انجام می شود.

وی در خصوص پذیرش مقطع کاردانی پیوسته تاکید کرد: رشته های حسابداری، تربیت بدنی، نرم افزار کامپیوتر، نقشه کشی و طراحی صنعتی، الکتروتکنیک(برق صنعتی)، امور زراعی تکنولوژی تولیدات باغی و نقشه کشی عمومی زیرمجموعه این مقطع می باشند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار ادامه داد: در کاردانی ناپیوسته نیز زبان و ادبیات فارسی، آموزش و پرورش ابتدایی، حسابداری، اقتصاد کار و بهره وری، علوم ورزشی، پتروشیمی، نرم افزار کامپیوتر، تکنولوژی تولیدات گیاهی، تکنولوژی شیلات و امور گمرکی نیز پذیرش می شود که داوطلبان بایستی هم اکنون برای ثبت نام اقدام کنند.

مقدم بقا توجه به آموزش را عاملی برای توسعه کشور دانست و تاکید کرد: اگر جوامع با توجه به فنی و حرفه ای با گرایش های تحصیلی مرتبط با شغل مورد علاقه خود اقدام به تحصیل کنند مطمئنا توسعه واقعی پدید می آید.

وی در خصوص تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد تشریح کرد: در حال حاضر پذیرش در این مقطع در رشته های مترجمی زبان انگلیسی، فقه و مبانی حقوق، علوم تربیتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، زیست شناسی، مهندسی شیلات و مهندسی معماری انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پذیرش در رشته های آموزش دینی و عربی، آموزش و پرورش ابتدایی، حسابداری، تربیت بدنی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی شیلات در مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشد همچنین داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت http://www.azmoon.org ثبت نام و جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک با شماره 35313045 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 454032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *