۰

حضور بخش خصوصی در پارک علم و فن آوری چابهار زمینه ساز توسعه دانش‌بنیان استان

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: دولت هرگاه در پارک علم و فناوری و پژوهش‌ها ورود کند نتیجه خوبی ندارد لذا می‌طلبد با فراهم کردن زمینه، بخش خصوصی هم ورود کند تا بتوان زمینه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سیستان و بلوچستان را رقم زد.
حضور بخش خصوصی در پارک علم و فن آوری چابهار زمینه ساز توسعه دانش‌بنیان استان
به گزارش چهاربهاران سورنا ستاری در نشست هم‌اندیشی زیست‌بوم کارآفرینی دانش‌بنیان و توسعه کسب‌وکارهای نوپا که در سالن جلسات منطقه آزاد چابهار برگزار شد تاکید کرد: هر یک از شهرهای استان سیستان و بلوچستان اگر آمادگی تأمین زیرساخت‌ها را داشته باشند ما کل هزینه‌های بازسازی، اشتغال شرکت‌ها را پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری با منطقه آزاد چابهار در ماه‌های گذشته عملی شده عنوان کرد: پارک علم و فن آوری برای بهبود زیست‌بوم فناوری و نوآوری منطقه و سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپا، استارتاپ ها و حمایت از جوانان فناور اقداماتی انجام‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در چابهار فراهم‌شده ادامه داد: اتفاقات خوبی در حوزه رونق زیست‌بوم نوآوری رخ‌داده است امکانات، فضا و نیروی انسانی خوبی در سیستان و بلوچستان به‌ویژه در چابهار وجود دارد و می‌تواند اقدام‌های آنها کارآفرین و توسعه محور باشد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: خیلی علاقه دارم در استان محروم سیستان و بلوچستان با جوانان متفکر و نیروهای انسانی خلاق آشنا شوم.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 453996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *