۰

انتقال مرکز آموزش عالی شهید حسینی طباطبایی به چابهار/ تامین زمین مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان چابهار توسط شهرداری

مدیرکل مالی و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: شهرداری چابهار در خصوص تامین زمین مورد نیاز با کاربری آموزشی عالی جهت احداث دانشگاه فرهنگیان اقدام لازم را معمول دارد.
انتقال مرکز آموزش عالی شهید حسینی طباطبایی به چابهار/ تامین زمین مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان چابهار توسط شهرداری
به گزارش چهاربهاران مرتضی چناری در جلسه هم اندیشی مسئولین شهرستان چابهار که به منظور رفع مشکلات استقرار دانشگاه فرهنگیان چابهار در سالن جلسات فرمانداری چابهار برگزار شد بیان کرد: تعریف کد مسقل برای دانشگاه فرهنگیان در اولویت قرار دارد که با تخصیص بودجه بسیاری از مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

وی همچنین از دانشگاه فرهنگیان با توجه به نیاز مبرم شهرستان به معلمان بومی و تعداد بالای معلمان غیر بومی خواستار افزایش تعداد دانشجویان و جذب این دانشگاه شد.

مدیر کل مالی و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور ادامه داد: مرکز آموزش عالی شهید حسینی طباطبایی زاهدان به چابهار انتقال یابد همچنین تامین فضای آموزشی و خوابگاهی از سوی سازمان منطقه آزاد در محله های دانشگاهی علمی کاربردی و دانشگاه بین المللی منطقه آزاد، خوابگاه بهشت و امام علی(ع) می تواند نیاز کنونی را رفع کند.

وی در خصوص استخدام کادر اداری، علمی و خدماتی در محل شهرستان چابهار تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بومی به جهت ماندگاری و خدمات رسانی بیشتر بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: تامین اعتبار در خصوص امکانات سرمایشی و گرمایشی و تغذیه دانشجویان در ایام هفته از سوی دانشگاه فرهنگیان استان و کشور در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 453994
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *