۰
امام جمعه چابهار:

ایران مقتدرانه در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است/ خدمت رسانی مطلوب به مردم باید سرلوحه کار تمام دستگاه ها قرار گیرد

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: وحدت امت اسلام بر حسب ضرورت با کفر ستیزی و مقاومت جانانه در مقابل توطئه دشمنان باید مورد توجه قرار گیرد و عزت و اقتدار تنها در سایه عمل به دین بدست می‌آید.
ایران مقتدرانه در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است/ خدمت رسانی مطلوب به مردم باید سرلوحه کار تمام دستگاه ها قرار گیرد
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان بیان کرد: یکی از کارهای ارزنده امام راحل تشکیل شورای نگهبان بود که این نهاد از جایگاه بسیار خطیری در نظام جمهوری اسلامی برخوردار و علت اهمیت آن هم در وظایفیست که برعهده این نهاد قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب را در باب مدیریت جهادی باید جدی گرفت، تصریح کرد: مدیران نباید امروز به دنبال موظفی خود باشند که چقدر خواهند گرفت؛ بلکه همچون زمان جبهه‌ها باید جهادی و مردانه پای‌کار آمد.
 
خطیب جمعه چابهار افزود: دشمنان اسلام هرگز با مسلمانان خوب نبوده اند و خوب نخواهند شد، اگر کسی فکر می کند که می توانند با آمریکا، انگلیس و کشورهای غرب رابطه ای خوب داشته باشند بداند در اشتباه هستند.

وی ادامه داد: دیروز گفتند پهباد ایرانی را زدیم، ولی مسئولان می‌گویند همه پهپادهای ما سالم هستند و شاید آمریکایی‌ها ازپهپادهای خودشان را زدند  تا مثلا بنام ایران جا بزنند.

حجت الاسلام موسوی گفت: خروج یک جانبه از برجام و عمل نکردن به ۱۱ تعهد آن در نتیجه باعث می شود ایران قدم به قدم از تعهدات خود بکاهد و اگر ان‌ها سر عقل نیایند، طبق گفته رهبری درنهایت اگر تعهدات شان را عمل نکنند ما آن را آتش می زنیم.
 
وی افزود: آمریکا بر مباحث اقتصادی ایران متمرکز کرده است تا جنگ اقتصادی راه بیندازد، اما در این جنگ حتما شکست خواهد خورد.

امام جمعه چابهار با بیان این که در بحث خدمت رسانی همه ما موظف هستیم تا در جهت تسهیل امور مردم قدم برداریم، تصریح کرد: اتخاذ تدابیر ویژه و راهکارهایی که کمک کند تا مردم از خدمات ارائه شده دستگاه ها رضایت داشته باشند از ضروریات دستگاه های اجرایی است.
 
وی خاطرنشان کرد: از میان مشکلات اقتصادی افزایش قیمت مسکن و اجاره بها، دغدغه مردم است و هستند افرادی که مسکن ندارند و مستاجرند این درحالی است که پنج میلیون واحد مسکونی در کشور و این یعنی احتکار مسکن که باید جلوی آن را گرفت.

انتهای پیام/
 
 
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 453880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *