۰
دبیراجرایی دوره خط امام استانی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان:

دوره خط امام باید در محیطی فرهنگی و تاثیر گزار برگزار شود/ حضور 150نفر دانشجوی بسیجی در دوره خط امام (ره) استانی

دبیراجرایی دوره خط امام استانی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: دوره خط امام(ره) استانی باید در پرتو معنویت و با بصیرت و معرفت موجب تربیت نیروی انقلاب اسلامی می شود و در محیطی فرهنگی و تاثیر گزار برگزار شود.
دوره خط امام باید در محیطی فرهنگی و تاثیر گزار برگزار شود/ حضور 150نفر دانشجوی بسیجی در دوره خط امام (ره) استانی
بهروز مختاری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه هدف از ایجاد بسیج دانشجویی ایجاد نیروهای انقلابی و مومن است، دوره خط امام استانی را یک فرصت بسیار ارزنده و خوب برای این مهم عنوان کرد و افزود: دانشگاه به عنوان کارخانه انسان سازی و تربیت نسل های آینده کشور، نقش موثری در تامین نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی دارد به طوری که همین دانشگاه و خروجی آن قرار است آینده کشور را آماده سازی و طراحی کنند.

وی بیان کرد: دوازدهمین دوره خط امام استانی از اواخر مرداد ماه در قالب دو کاروان خواهر و برادر در مشهد مقدس به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

دبیراجرایی دوره خط امام استانی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش ما بر این است ارائه محتوای تشکیلاتی در فضای امروز مساوق با مکتب امام راحل به صورت یک بسته جامع معرفتی و تشکیلاتی به دانشجو باشد، اصرار داریم این دوره آموزشی در فضایی باشد که حال و هوای فرهنگی محیط هم تاثیر گذار باشد.

وی گفت: دانشجویان شرکت کننده در این دوره از دانشگاه های سرار استان اعم از ملی، پیام نور، آزاد و علوم پزشکی هستند و پیش بینی می شود نزدیک به یکصد پنجاه نفر در دوره خط امام استانی حضور داشته باشند‌.

مختاری با اشراه به حضور اساتید برجسته از استان های تهران، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اساتید در ارائه مباحث تشکیلاتی، معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی شامل طرح کلی اندیشه، انسان ۲۵۰ ساله، جدال دو اسلام، اصول کار تشکیلاتی و همچنین مباحث اخلاقی، برنامه ها و فوق برنامه ها شامل اجرای مسابقات ورزشی، مراسم مذهبی و برگزاری اردوی کوتاه مدت در مزار شهدای گمنام از جمله برنامه هایی است که در این دوره مد نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره زمینه مناسبی برای گسترش مباحث معرفتی، تربیتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی در دانشگاه ها و ایجاد انگیزه درونی در بین دانشجویان با تقویت روحیه معنوی آنان فراهم می شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 453876
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *