۰
فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در مراسم تودیع و معارفه معاونین فرماندار و بخشدار بخش مرکزی:

مدیران باید توجهشان به دغدغه مسائل اساسی مردم باشد/ مدیریت جهادی مدنظر مسؤولان باشد

فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: مدیران باید توجهشان به دغدغه مسائل اساسی مردم در حوزه‌های اشتغال، فرهنگ، اقتصاد باشد.
مدیران باید توجهشان به دغدغه مسائل اساسی مردم باشد/ مدیریت جهادی مدنظر مسؤولان باشد
به گزارش چهاربهاران، صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان چابهار با محوریت مراسم تودیع و معارفه معاونین فرماندار و بخشدار بخش مرکزی و با حضور اعضای شورای اداری، اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و جمعی از معتمدین، جوانان و بانوان شهرستان در محل فرمانداری چابهار برگزار شد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در این جلسه بیان کرد: مسئولان باید بیشتر برای مردم وقت بگذارند و مسائل اساسی کشور باید مدنظر داشته باشند، مدیران باید توجهشان به دغدغه مسائل اساسی مردم در حوزه‌های اشتغال، فرهنگ، اقتصاد و … باشد.

رحمدل بامری با اشاره به بهبود کارامدی مسئولان و همچنین توجه به رضایت مردم برای حفظ نظام افزود: رضایت مردم باید اصل اساسی برای مسئولان باشد و  در بین مردم حضور داشته باشند تا از مشکلات آنان جویا شوند.

وی با بیان اینکه دشمن هربار به دنبال ایجاد توطئه جدید است، گفت: مهمترین سرمایه‌های اجتماعی هر کشور نیروی انسانی کار آمد آن کشور است و مدیریت‌ها میتوانند کشور را از تنگنا‌ها و پیچ‌های سخت عبور دهند.

فرماندار ویژه چابهار مدیریت جهادی را بهترین مدیریت عنوان کرد و تصریح کرد: مسئولین باید از روزمرگی خارج شوند، برنامه ‎ های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دستور کار خود داشته باشند چراکه اگر برنامه داشته باشیم، میزان عملکرد و رضایتمندی قابل سنجش است نقاط ضعف را تقویت کرده، از بین ببریم و نقاط قوت را تقویت کرده و بالا ببریم.

بامری خاطرنشان کرد: مسئولین باید با توجه به شرایط کنونی، به فکر انسجام ملی، وحدت رویه و مردم داری باشند تا بتوانیم شاهد موفقیت های بزرگی باشیم.
 
در این جلسه "کوروش محمدی" به عنوان سرپرست "معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی" فرمانداری ویژه چابهار و "علیرضا میر" به عنوان "معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی" این فرمانداری معرفی شدند و از زحمات "هوشنگ بامری" سرپرست سابق معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
 
 و همچنین در ادامه این مراسم "شمسیه شیرخانزهی" به عنوان "بخشدار بخش مرکزی" شهرستان چابهار معرفی و از زحمات "عبدالطیف شیخ زاده" بخشدار سابق نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 453854
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *