۰

۹ هتل بزرگ در منطقه آزاد چابهار ساخته می شود

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: ۹ هتل سال گذشته مجوز ساخت از سازمان دریافت کرده‌اند و در کنار این اتفاق بزرگ در سالهای اخیر برای حوزه گردشگری فعالیت‌های خوبی انجام شده است.
۹ هتل بزرگ در منطقه آزاد چابهار ساخته می شود
عبدالرحیم کردی در گفت وگو با چهاربهاران افزود: منطقه آزاد گام‌های خوبی در حوزه گردشگری برداشته است و بخشی از زیرساخت‌ها در زمینه هتل، مراکز اقامتی و تفریحی در حال آماده شدن است.

وی با اشاره به تاثیر گردشگری در معیشت مردم تاکید کرد: منطقه آزاد برای تأمین زیرساخت‌های حوزه گردشگری عزم جدی دارد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار ادامه داد: توجه به بخش گردشگری منجر به اشتغال و توسعه این منطقه محروم می‌شود و باید دولت با همکاری بخش خصوصی زیرساخت‌ها را تامین و زمینه حضور گردشگران را فراهم کند.

کردی با بیان اینکه باید همه به گردشگری توجه کنند تا شرایط برای حضور مسافران فراهم شود خاطرنشان کرد: جذب و حمایت از سرمایه گذار خیلی است و بر این اساس نباید موانعی بر سر راه فعالان گردشگری وجود داشته باشد.

وی تشریح کرد: گردشگری علاوه بر رونق کسب و کار محلی باعث توسعه زیرساخت های منطقه می شود و ایجاد رفاه گردشگران به صورت سالیانه روند صعودی دارد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 453690
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *