۰

بازگشت به برجام دسیسه دیگر ترامپ برای تضعیف کشور است/ رهبر انقلاب حیله های آمریکا را نقش بر آب کردند

نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا با فرستادن نخست وزیر ژاپن به ایران قصد بازگشت به برجام را دارد مطمئنا بیانگر اهمیت و تاثیر شگرف مقاومت بر تحریم های دشمنان است.
بازگشت به برجام دسیسه دیگر ترامپ برای تضعیف کشور است/ رهبر انقلاب حیله های آمریکا را نقش بر آب کردند
عبدالغفور ایرانژاد در گفت و گو با چهاربهاران افزود: عمل نکردن آمریکا یه تعهدات برجامی امروز باعث دلسردی مسئولان کشور نسبت به این تعهد و مذاکره بی اساس شده است و مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن این مورد را به خوبی عنوان کردند.

وی پیشرفت ایران را بدون مذاکره و اتکای به توان داخلی ممکن دانست و تاکید کرد: ما می توانیم با رونق تولید علاوه بر دور زدن تحریم ها باعث توسعه و پیشرفت کشور شویم نه تنها سرمایه و قدرت آن را داریم بلکه می توانیم تولیدات مان را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

وی با اشاره به اینکه ترامپ می‌گوید قصد تغییر رژیم ایران را ندارد ادامه داد: این حرف آمریکایی ها یک دروغ محض است زیرا همه توان و تلاش خود را در طول چهل سال انقلاب برای فشار به مردم ایران بکار برده است.

ایرانژاد تشریح کرد: ترامپ بعد از اینکه روی کار آمد به صورت رسمی از برجام خارج شد تا بگوید ما به آنها احتیاج داریم ولی امروز با خواهش و فرستادن نخست وزیر ژاپن می خواهد یک فریب برجامی دیگر را منصه ظهور نشان دهد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مذاکرات صادقانه از طرفی شخصی همچون ترامپ بروز نمی کند چراکه با رفتارش کاملا نشان داده غیرقابل پیش بینی است و جز نیرنگ و فریب نیت دیگری در سر ندارد.

وی با اشاره به اینکه نباید تجربه تلخ مذاکره چند سال اخیر با آمریکا تکرار شود خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا تنها یک معنا دارد و آن هم اینکه ایران به تعهدات خود در خصوص برجام عمل کرده تا زمانی که دشمن فرصتی برای ضربه زدن به کشور پیدا کند.

انتهای پیام/
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 453681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *