۰

کلنگ ساخت پنج مدرسه در دلگان به زمین زده شد

کلنگ ساخت پنج مدرسه ۱۲ کلاسه در بخش های مرکزی و جلگه چاه هاشم دلگان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به همت موسسه خیریه محسنین تهران و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس این استان به زمین زده شد.
کلنگ ساخت پنج مدرسه در دلگان به زمین زده شد
به گزارش چهاربهاران، رئیس آموزش و پرورش دلگان روز سه شنبه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدارس با هدف ارتقای فضای آموزشی و دسترسی دانش آموزان این شهرستان به مدارس استاندارد کلنگ زنی شد.
حسین بامری افزود: یکی از مشکلات دانش آموزان این روستاها نبود مکان آموزشی مناسب بود که این مشکل با همت موسسه خیریه محسنین و با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان برطرف شد.
وی بیان کرد: همچنین با هدف ساخت مکان آموزشی مناسب در روستاهای دلگان، ساخت یک مدرسه ۲کلاسه در بخش مرکزی جلگه در روستای چاه اسحاق موتور الک کلنگ زنی شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش دلگان همچنین از کلنگ زنی یک مدرسه چهارکلاسه دیگر در حاشیه شهر گلموتی خبر داد و گفت: این مدرسه با هدف توجه به مناطق حاشیه‌ شهر و دوربودن دانش آموزان از مدارس سطح شهر در  محله فضل الهی‌ها ساخته می شود.
وی همچنین از ساخت۲ مدرسه دوکلاسه در دهستان هودیان دلگان خبرداد و افزود: دانش آموزان این دهستان در مدارس خشتی و کپری مشغول به تحصیل بودند.
بامری اظهار داشت: ساخت و تجهیز مدارس روستایی در دلگان با هدف بالا بردن شاخص های آموزشی و استاندارد سازی مدارس انجام می شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب: 453674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *