۰
یادداشت؛

بی توجهی مسئولان؛ ظلمی بزرگ در حق معتادان بیکاره

این روزها شهرستان چابهار با نام های بزرگترین بندر اقیانوسی کشور، کریدور اتصال کشورهای آسیای میانه، پیشانی اقتصاد کشور و استراتژیک ترین شهر کشور یاد می شود ولی مسئولین آن توانایی و توانمندی ساماندهی چند معتاد زباله گرد را ندارند.
بی توجهی مسئولان؛ ظلمی بزرگ در حق معتادان بیکاره
به گزارش چهاربهاران مسئولی که نمی تواند با راه اندازی چند کمپ ترک اعتیاد و اشتغال زایی برای معتادین؛ شاخص های انسانی در چابهار را به استاندارد های زندگی برساند چگونه می تواند در تنظیم بازار و اقتصاد کشور نقش مثبتی ایفا کند.

ائمه جمعه چابهار اعم از شیعه و سنی بارها در تریبون های مختلف از ساماندهی معتادین زباله گرد سخن گفته اند ولی مدیران ناتوان چابهاری برخی مانند منطقه آزاد، اداره بندر و شیلات که بودجه های کلانی در اختیار دارند نسبت به این مسائل بی تفاوت عبور می کنند.

رئیس اداره بهزیستی نیز که وظیفه ساماندهی معتادان زباله گرد را بر عهده دارد توانایی حل این معضل را نداشته و تاکنون نتوانسته قدم تاثیرگذاری در حل این فرایند گره خورده بردارد.

متاسفانه این روزها مدیران ارشد چابهار یا گوش به فرمان و خدمتگذار مسئولین بالا دست دولتی خود برای از دست نرفتن صندلی ریاست اند و یا با رفت و آمد از خانه به محل کار آن هم با اتاق های تجملاتی دچار روزمره گی شده اند.

آقای کردی، میرمرادزهی و آقایی؛ یک شبانه روز نه بلکه یک ساعت از روز کاری خود را به جمع آوری زباله اختصاص دهید ببینید آیا توانایی تحمل بوی تعفن گنداب را دارید یا خیر، هر چند که چنین پیشنهادی به پرستیژ و تریپ عبای شما برمی خورد!!!

انتهای پیام/ح ک
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 453595
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *