۰
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار:

رمز بقای انقلاب اسلامی تداوم راه امام خمینی(ره)است/ امام خمینی(ره) صلابت و ایستادگی مردم را باور داشت

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار رمز بقای انقلاب اسلامی را اندیشه های بلند امام راحل و تداوم راه آن حضرت عنوان کرد.
رمز بقای انقلاب اسلامی تداوم راه امام خمینی(ره)است/ امام خمینی(ره) صلابت و ایستادگی مردم را باور داشت
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اثرات رفتار و منش امام در ایجاد و تداوم انقلاب بیان کرد: ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین وقت ممکن برای پرداختن به شخصیت امام (ره) با ویژگی هایی چون شکست ناپذیری، اقتدار، قاطعیت، امید، صبر و استقامت و همچنین تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام عظیم الشان برای جامعه امروز است که باید با مشارکت مردم برگزار شود.
 
وی افزود: انتقال فرمایشات و خط و مشی های فکری حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان و نوجوان، بیان دستاوردهای انقلاب، بیان جنایات جنایتکاران جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیسم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 فرماندار ویژه چابهار با اشاره به اهمیت معرفی افکار و شیوه زندگی امام (ره) به مردم ادامه داد: امروز هرکس بخواهد امام ما و ملت ما را بشناسد، سراغ کتاب فرهنگ ما می‌رود و از درون واژه‌ها، ادبیات، گفتمان‌ و از این فراتر رفتارهای مردم جامعه درباره آن قضاوت می‌کند.

بامری گفت: مراسم ارتحال امسال باید بیش از سال های گذشته باشکوه برگزار شود زیرا که در این شرایط حساس دشمنان در کمین هستند و دوست ندارند مراسمات ما پررنگ باشد.
 
رئیس شورای اداری شهرستان خاطرنشان کرد: همه نهادهای دولتی و سازمان ها باید برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) با ستاد و کمیته های برگزاری مراسم همکاری داشته باشند.

امام خمینی(ره) صلابت و ایستادگی مردم را باور داشت
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار در ادامه جلسه گفت: امام خمینی(ره) در دوران حیات ارزشمند خود پایه گذار یک حرکت جهانی تاثیرگذار شدند و هنوز شاهد تجلی افکار و اندیشه های آن بزرگوار هستیم.

حجت الاسلام غلام محمد جهانگیری با اشاره به نقش امام در بیداری جهان اسلام بیان کرد: امروز اسلام به عنوان یک قطب قدرت در جهان پذیرفته شده و استکبار خود را در مقابل این حرکت ضعیف و درمانده می بیند.

وی رمز موفقیت امام را توجه به مردم دانست و افزود: در حکومت‌های طاغوتی مردم را نوکر خود می‌دانند در حالی که امام خمینی(ره) به عنوان یک مرجع عالی‌قدر و رهبر نظام اسلامی همیشه خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌نامید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: این درسی بزرگ برای مسوولان جمهوری اسلامی ایران است؛ امام مردم را باور داشت و با تکیه بر مردم اهداف خود را پیش برد.
 
 برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) در روز سیزدهم خردادماه ۹۸ ساعت ۱۱ صبح در مسجد امام حسین (ع) چابهار برکزار خواهد شد و نصب بنر به همین مناسبت در سطح معابر شهر از جمله برنامه هایی بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 453463
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *