۰

غرق شدگی دو برادر خردسال در حوض روستای تیس چابهار

رئیس اورژانس چابهار گفت: عصر دیروز دو برادر خردسال در حوض یک ساختمان بعد از استادیوم واقع در روستای تیس به علت غرق شدگی جان باختند.
غرق شدگی دو برادر خردسال در حوض روستای تیس چابهار
ابراهیم درخشان در گفت و گو با چهاربهاران عنوان کرد: بعد از تماس اورژانسی و درخواست در خصوص اعلام غرق شدگی دو نفر در روستای تیس در ساعت ۱۶ دیروز بلافاصله نیروهای امدادی ما در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به غرق شدگی دو پسر ۱۰ و ۱۲ ساله در این حادثه افزود: نیروهای اورژانس چابهار در کمترین زمان ممکن بعد از رسیدن به محل وقوع غرق شدگی دو پسربچه با نبود زمان احیا و آثار حیاتی افراد مذکور روبرو می شوند.

رئیس اورژانس چابهار ادامه داد: این دو پسر بچه توسط نیروهای اورژانس با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی شهرستان چابهار منتقل شدند.

وی غرق شدگی را یکی از خطرناک ترین اتفاقات جبران ناپذیر دانست و تاکید کرد: اگر افراد دچار غرق شدگی در کمترین زمان و دارای علائم حیاتی با انجام عمل احیا نسبت به درمان اقدام شوند احتمال بازگشت وجود دارد در غیراینصورت ضریب نجات بسیار پایین می باشد.

درخشان ضمن هشدار به شهروندان برای آموزش فرزندان در ممانعت از شنا در چنین محل هایی خاطرنشان کرد: شنا کردن در محل های سربسته و یا پر خطر باعث بروز غرق شدگی می شود چنانچه شهروندان با چنین اتفاقاتی روبرو می شوند در کمترین زمان ممکن نسبت به تماس با اورژانس اقدام کنند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 453457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *