۰

توسعه زیرساخت های آموزشی در چابهار ضروری است/ رسانه ها نقش مهمی در انعکاس اخبار آموزش و پرورش دارند

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: توسعه زیرساخت های آموزشی و تربیتی با توجه به مشکلات چابهار ضروری و یکی از مهم ترین رسالت های آموزش و پرورش است.
توسعه زیرساخت های آموزشی در چابهار ضروری است/ رسانه ها نقش مهمی در انعکاس اخبار آموزش و پرورش دارند
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری در جلسه "شورای آموزش و پرورش "شهرستان چابهار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و نقشی که می تواند این دستگاه در تربیت و پرورش آینده سازان ایفا کند بیان کرد: توسعه زیرساخت های آموزشی شهرستان و توجه به مسائل و مشکلات آموزش وپرورش ضروری است و انتظار می رود همگان در جهت ارتقاء فعالیتهای آموزشی و پرورشی گام بردارند.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد دولتی زمانی می تواند موفق تر عمل کند که مشارکت مردمی و همراهی تمام اولیا را در کنار خود داشته باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش ادامه داد: انتظار می‌رود در سال‌‌جاری شورای آموزش و پرورش شهرستان چابهار فعال‌تر، اصولی‌ و تخصصی‌ تشکیل شود تا خروجی بهتری جهت رفع مشکلات به دنبال داشته باشد.

وی در پایان به اهمیت رسانه ها در انعکاس اخبار مربوط به فعالیت های آموزش و پرورش و ایجاد پل ارتباطی مناسب میان مردم و ادارات خاطرنشان کرد: ارتباط تنگاتنگ میان ادارات و مردم زمینه رضایتمندی در جامعه را مهیا می کند و جا دارد در این راستا به تقویت این بازوی توانمند توجه ویژه کرد.

بررسی نیاز های شهرستان در مناطق مختلف به فضای آموزشی، تلاش و همکاری در جهت رفع مشکلات و موانع حقوقی اراضی و فضاهای دارای کاربری آموزشی در شهرستان، توانمندسازی مدارس و سرعت‌دهی به روند پیگیری‌ها، شناسایی ظرفیت ها، فرهنگ سازی مشارکت سرمایه گزاران بخش خصوصی از جمله موارد مورد بحث اعضای جلسه فوق بوده است.

انتهای پیام/
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 453443
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *