۰
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

مدارس تمام مقاطع تحصیلی در چابهار فردا یکشنبه تعطیل است/ تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی پیش بینی شده است

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار گفت: به دلیل بارندگی‌ها و آبگرفتگی معابر فردا یکشنبه 25 فروردین کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی چابهار در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.
مدارس تمام مقاطع تحصیلی در چابهار فردا یکشنبه تعطیل است/ تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی پیش بینی شده است
رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار اظهار کرد: به دلیل بارندگی و آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی و با عنایت به حساسیت موضوع و ضرورت حفظ جان مردم به ویژه دانش آموزان، کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه تعطیل هستند.

وی با اشاره به تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران در شهرستان افزود: ستاد مدیریت بحران با تشکیل جلسات از هفته قبل تمامی تمهیدات و پیش بینی های لازم برای مقابله با حوادث احتمالی به ساکنان شهر و روستا، بخشداران شهرهای نگور و پلان و دهیاران انجام داده است.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار گفت: آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌ها راهبرد اصلی برای کاهش خسارات سیل و حفظ زیرساخت‌هاست و از چند روز قبل اقدام به بازگشایی تمامی بسترها با همکاری دستگاه های مربوطه و مردم انجام شده است.

وی از آمادگی جمعیت هلال احمر، تمامی مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان، نیروی انتظامی و سپاه خبر داد و بیان کرد: همه دستگاه ها امکانات و اکیپ ها برای پیشگیری از حوادث احتمالی در حال آماده باش و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

بامری ادامه داد: راه و شهرسازی نسبت به پیش‌بینی و اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح به‌ویژه برای ورودی و خروجی کمربندی و سطح شهرستان عملیات اجرایی را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مکان و کمپ های سرپوشیده برای مواقع اضطراری برای حفظ جان مردم در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
 
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 453303
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *