۰

پذیرش دو هزار و ۶۲۸ نفر مسافر نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان نیکشهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر گفت: دو هزار و 628 نفر مسافر نوروزى در ایام نوروز سال 98 در پایگاه هاى فرهنگیان نیکشهر تکریم و میزبانی شدند.
پذیرش دو هزار و ۶۲۸ نفر مسافر نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان نیکشهر
ساره باور در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: پذیرش جهت اسکان نوروزی در مدارس از 27 اسفند ماه آغاز و تا روزهای پایانی تکریم و میزبانی ادامه داشته است.

وی افزود: ستاد تکریم فرهنگیان نیکشهر با در اختیار گذاشتن هشت مدرسه، 85 کلاس درس به استقبال نوروز 1398 و تکریم مهمانان فرهنگی و پذیرش سایر ادارات و نیز نیروهای آزاد را کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر با تقدیر از تلاش های همکاران ستاد تکریم نوروزی و همراهی ستاد اسکان شهرستان بیان کرد: از این میان 13 کلاس ویژه، 11 کلاس از نوع الف و 61 کلاس از نوع ب بوده، همچنین 21 نفر در ستاد در خدمت فرهنگیان و دیگر گروه مهمانان نوروزی بوده است.

وی درخصوص مدارس گروه "ویژه" گفت: مدارسی که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است.

باور ادامه داد: مدارس گروه "الف" نیز دارای همان امکانات اما فاقد تخت و مدارس گروه "ب" نیز دارای بالش، پتو، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و آشپزخانه و سرویس بهداشتی مشترک بوده اند.

وی خاطر‌نشان کرد‌: آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر منسجم‌تر از سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی دقیق، تمام تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و آسان‌تر به فرهنگیان معطوف کرده بود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 453284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *