۰
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار:

پاسداران در حراست از ارزشها به سالار شهیدان اقتدا می کنند/ اتهام تروریست به سپاه محکوم است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: پاسداران ایران اسلامی همواره در حراست از ارزشها به سالارشهیدان اقتدا می کنند.
پاسداران در حراست از ارزشها به سالار شهیدان اقتدا می کنند/ اتهام تروریست به سپاه محکوم است
به گزارش چهاربهاران، محمداکبر چاکرزهی به مناسبت روز پاسدار و دیدار با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان چابهار اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با تأسّی به شجاعت، استواری، ایمان و فضائل اخلاقی امام حسین (ع)، در راه حفظ آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، اهتمام جدی ورزیده و صحنه‌هایی فراموش نشدنی و حماسه‌هایی باشکوه آفریدند.

وی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه به فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی، اقدام اخیر آمریکا درباره اتهام تروریست بودن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: ثبات كنوني كشور در منطقه مديون رشادت ها و ايثارگري نيروهاي مسلح خصوصاً پاسداران عزيز است و بي شك بسياري از دستاوردها و پيشرفت هاي كشور در زمينه ها مختلف نظامي، اقتصادي، علمي و فرهنگي مرهون تلاش هاي بي وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.

وی گفت: بی‌شک سربلندی کشورمان در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پاسداران انقلاب اسلامی است.

چاکرزهی خاطر نشان كرد: پاسدار بودن و پاسداري از حريم ولايت و ارزش هاي اسلامي افتخار عظيمي است كه اجري بزرگ در پيشگاه خداوند تبارك و تعالي دارد.

به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و در سالروز ولادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار معاونان فرهنگی، اجتماعی گردشگری، فنی و زیربنایی، توسعه مدیریت، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه تجارت، مدیر کل حوزه مدیر عامل به همراه مشاور امور ایثارگران سازمان، امروز با با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان چابهار دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 453282
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *