۰

تاثیر گذاری سپاه در دنیا خار چشم استکبار جهانی/ وحشت دشمنان از سپاه عاملی برای عقب نشینی استعمارگران

سرپرست فرمانداری چابهار سپاه پاسداران را خار چشم استکبار جهانی خواند و این دشمنی‌ها و عداوت‌های آمریکایی را بخاطر تاثیرگذاری این نیروی مخلص انقلابی عنوان کرد.
تاثیر گذاری سپاه در دنیا خار چشم استکبار جهانی/ وحشت دشمنان از  سپاه عاملی برای عقب نشینی استعمارگران
رحمدل بامری به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: دشمنان خیال گوشه گیر کردن سپاه را به گور خواهند برد و این هدف شان نه تنها اجرایی نمی شود بلکه وحشت آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به جنایات نظام آمریکایی افزود: دولت آمریکا امروز به عنوان یک دولت جنایتکار در سطح جهان شناخته می‌شود که خون‌ریزی و کودک کشی از اعمال آنان است، آمریکا خود یک کشور خون ریز و استعمارگر و حامی تروریست است و نمی تواند چهره واقعی خود را پنهان کند.

سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: اقدامات آمریکا یک اقدام غیر انسانی و ضد بشریت است چرا که در طول تاریخ مسبب اصلی وجود گروهک های القاعده، داعش و گروهک‌‌های تکفیری، آمریکاست و می‌توان گفت خود آنها تروریست می باشند.

وی با اشاره به هجوم روانی دشمن به سپاه تاکید کرد: در چنین شرایطی که دشمن بخواهد سپاه را محدود کند دیگر ارتش و نیروهای امنیتی امریکا در منطقه غرب آسیا از آرامش امروز برخوردار نخواهند بود.

وی با بیان اینکه اگر امریکایی ها دست به چنین حماقتی بزنند مطرح کرد: امنیت ملی ما را به مخاطره بیندازند، مطابق سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات مقابله به مثل را عملیاتی و نیروهای آمریکایی را تروریست خواهیم خواند.

بامری با اشاره به اینکه آمریکا ۴۰ سال است که این اقدامات را انجام می‌دهد مطرح کرد: ملت ما با قدرت ایستاده است و از نیروهای سپاه مقتدرانه حمایت می‌کند، سپاه پاسداران در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن افتخارات فراوانی را آفرید که در صفحه های تاریخ زرین انقلاب شکوهمند اسلامی می درخشد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسداران غیور پرچم پر افتخار لا اله الا الله رابر فراز میهن عزیزمان به اهتزاز در آورده و با ایثار خود شرافت انسانی و کرامت والای این ملت بزرگ را بیمه کرده اند. 
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 453280
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *