۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

اقتصاد مقاومتی نشان دهنده اقتدار نظام در برابر دشمنان است/ گام دوم انقلاب نشان دهنده پیشرفت و خودکفایی کشور

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: مسئولین کشور باید در برابر سیاست های اقتصادی و رفاه مردم مقتدرانه رفتار کنند باید تلاش ها برای صعود روند تولید در کشور ادامه دار باشد.
اقتصاد مقاومتی نشان دهنده اقتدار نظام در برابر دشمنان است/ گام دوم انقلاب نشان دهنده پیشرفت و خودکفایی کشور
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به برکات فراوان انقلاب اظهار کرد: امروز ۹۵ درصد داروها را در کشور تولید و به دنیا صادر میکنیم و امروز در کشور اقتدار داریم که حاصل خون شهیدان است امروز مسئولان باید به دستورات مقام معظم رهبری کاملا گوش دهند و جامعه  عمل بپوشند تامشکلات اقتصادی کشور حل شود.

وی گام دوم انقلاب را نشان دهنده پیشرفت و خودکفایی کشور عنوان کرد و افزود: وقتی که مقام معظم رهبری تولید علم را به جوانان توصیه می کنند بدین معناست که توسعه و پیشرفت کشور در چهل سالگی انقلاب با این رویه سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: دانشجویان ما تولید کننده علم باشند نه فقط مترجم و اگر تولید کننده علم باشیم، نیازی به کشور های بیگانه نداریم و دانشجو باید محور تعقل و تدبر و اندیشه باشد.

وی با اشاره به ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت گفت: این روز نقطه عطفی در تاریخ ایران است و موجب شد تا دست انگلستان از صنعت نفت ایران برای همیشه کوتاه شود روز ملی شدن صنعت نفت در تاریخ ایران از جمله روزهای غرورآفرین است چرا که در این روز دست بیگانگان از منابع زیرزمینی کشورمان قطع شد.

حجت السلام موسوی با اشاره به فرارسیدن ایام معنوی اعتکاف و ماه رجب گفت: ماه رجب ماه بندگی ماه استغفار و فرصت خوبی برای تقرب الهی و سبقت گرفتن در رفع اختلافات بین افراد جامعه است دعای ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله ای است.

وی خاطر نشان کرد: انسان مومن خطای کسی را فاش نمی کند، مومن اگر واقعا مومن باشد، در زندگی کسی تجسس و جاسوسی نمی کند، تجسس ریشه خیلی از غیبت و تهمت است، یکی دیگر از اوصاف مومنین که وقتی در کاری ورود میکند، همتش بلند است و کار صحیح و استوار انجام می دهد.

انتهای پیام/

 
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 453206
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *