۰
در واپسین روزهای پایانی سال 97؛

کلنگ احداث دو مدرسه در روستاهای کنارک به زمین زده شد

در واپسین روزهای پایانی سال 97 در آموزش و پرورش کنارک، کلنگ احداث دوباب دبیرستان دخترانه در روستاهای پزم تیاب و سورو بخش زرآباد به زمین زده شد.
کلنگ احداث دو مدرسه در روستاهای کنارک به زمین زده شد
به گزارش چهاربهاران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنارک گفت: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی هستند که استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی به ویژه در مناطق محروم است.

محمد نادری در حاشیه کلنگ زنی دو مدرسه در روستاهای کنارک بابیان اینکه همچنان در سطح شهرستان کمبود فضای آموزشی وجود دارد اظهار کرد: ما در روستاها همچنان نیازمند همت بیشتر خیرین مدرسه ساز هستیم.

وی در انجام پیگیری پروژه های عمرانی در منطقه، از خیرین مدرسه ساز به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد و افزود: باور عمیق قلبی خیرین به آموزه های دینی و عشق به همنوع خود موجب شده تا مدارس به زیبایی بنا شده و فرزندان ما در آن فضاها مشغول به تحصیل شوند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنارک با تاکید بر اینکه نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه‌ساز غیرقابل انکار است، گفت: اگر خیرین در امر ساخت مدرسه وارد میدان نمی شدند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه می شد و شرایط ایده آل امروز حاکم بر فضای مدارس نبود.

نادری خاطرنشان کرد: امید است با برنامه ریزی مناسب و هدفمند بتوان خیرین را بیشتر به این سمت سوق داد و مشارکت آنان را در امر احداث و تکمیل مدارس بیشتر کنیم.

کلنگ احداث دو دبیرستان دخترانه در روستاهای پزم تیاب و سورو بخش زرآباد با حضور بخشدار مرکزی، نماینده خیرین و ائمه جمعه و معتمدین روستاها به زمین زده شد.

هم چنین خیرین به اتفاق مدیر آموزش و پرورش کنارک از روستای بیر بازدید و قول ساخت دبیرستان دخترانه با توجه به نیاز و نبود فضای آموزشی مناسب را دادند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 453201
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *