۰

بهره برداری از سالن مسافری دریایی چابهار در دستور کار سازمان بنادر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: بندر چابهار به عنوان بزرگترین و تنها بندر اقیانوسی کشور تاثیر و اهمیت بسزایی در سازمان بنادر و رونق اقتصاد مقاومتی از طریق دریا دارد.
بهره برداری از سالن مسافری دریایی چابهار در دستور کار سازمان بنادر
به گزارش چهاربهاران منصور آرامی در حاشیه افتتاح و بازدید از پروژه های عمرانی-آموزشی بندر چابهار اظهار کرد: در این سفر بررسی و رفع مشکلات و موانع احتمالی مالی و قراردادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی با اشاره به توسعه فیزیکی درمانگاه و تجهیزات پزشکی اداره کل بندر چابهار افزود: روند بازسازی منازل مسکونی سبز، نهالستان و هم‌چنین فرآیند تکثیر گیاهان زینتی و درختان ثمرده در محل کوی مسکونی نسبت با سالیان گذشته با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی کشور ادامه داد: زیرساخت‌ها، تجهیزات و اسکله های طرح توسعه بندر شهید بهشتی و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین ترمینال های مسافرت دریایی ایران می باشد که بایستی راخ اندازی و اجرایی شود.
وی با اشاره به روند برنامه‌های هیأت برنامه‌ریزی و منابع انسانی سازمان بنادر در سفر دو روزه به بندر چابهار تاکید کرد: افتتاح و بهره برداری از دو پروژه آموزشی و چند مراسم تقدیر از برنامه های این سفر می باشد که عملی خواهد شد.
آرامی در پایان خاطرنشان کرد: بندر چابهار به دلیل شرایط ویژه دور زدن تحریم ها بایستی نسبت به بنادر دیگر کشور از امکانات و شرایط ویژه تری بهره مند شود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 453178
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *