۰

صفرزاده قهرمان مرحله آخر لیگ برتر دوچرخه سواری جاده شد

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان چابهار گفت: مرحله نهایی لیگ برتر دوچرخه سواری جاده کشور با قهرمانی سعید صفرزاده به پایان رسید.
صفرزاده قهرمان مرحله آخر لیگ برتر دوچرخه سواری جاده شد
محمدرضا ترابی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به برگزاری سومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور اظهار کرد: سومین مرحله و مرحله نهایی لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور در بخش مردان طی دو روز در منطقه پارک چیتگر و کمربندی فروگاه امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

وی افزود: در روز نخست مرحله سوم لیگ برتر دوچرخه سواری ایران تیم دوچرخه سواری بالابان شهرستان چابهار توانست در رشته استقامت جاده مقام اول و ششم انفرادی و در روز دوم مسابقات در رشته تایم تریل انفرادی عنوان های اول و نهم این رشته را توسط سعید صفرزاده و مهدی علمایی کسب کند.

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان چابهار ادامه داد: در پایان دو بخش استقامت جاده و تایم تریل بزرگسالان سعید صفرزاده موفق شد عنوان قهرمانی را در هر دو بخش از آن خود کند.

وی خاطرنشان کرد: لیگ برتر دوچرخه سواری جاده باشگاه های کشور در بخش مردان طی سه مرحله برگزار شد که و در مجموع سه مرحله لیگ برتر باشگاه بالابان شهرستان چابهار به عنوان سوم تیمی دست یافت.

ترابی گفت: از همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه‌سواری شهرستان چابهار که همکاری‌های چشم گیری با این تیم داشته اند کمال تشکر و قدردانی داریم و این موفقیت را به تمام ورزشکاران، مسئولین و تمامی مردم شهرستان چابهار تبریک می گوییم.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:
*ماده تایم تریل انفرادی
۱- سعید صفرزاده از بالابان چابهار
۲- امیر حسین جمشیدیان از سپاهان اصفهان
۳- مهدی آر مون از سپاهان اصفهان
* ماده استقامت جاده
۱- سعید صفرزاده از بالابان چابهار
۲- علی اصغر موسی زاده از عقاب نیروی هوایی
۳- بهنام آرین از پیشگامان کویر یزد

انتهای پیام/

 
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 453133
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *