۰
به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد؛

تجدید میثاق دانشگاهیان دریانوردی چابهار با آرمانهای انقلاب اسلامی

دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مقدس جمهوری اسلامی با حضور در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه، با آرمانهای امام راحل(ره)، شهدا و رهبری معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق دانشگاهیان دریانوردی چابهار با آرمانهای انقلاب اسلامی
به گزارش چهاربهاران، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره بر دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی و لزوم پاسداشت انقلاب اسلامی گفت: خون شهیدان، عامل بقا و ماندگاری نظام اسلامی است و همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین علی دین پرور رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی را وحدت و تبعیت از ولایت فقیه برشمرد و افزود: اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه و حضور یک‌پارچه مردم باعث شکست دشمن شد.



وی بیان کرد: پیشرفت امروز ایران اسلامی در عرصه ها حساس  انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، نانو فناوری ریشه در اعتماد به نفس و توجه به توان و استعداد جوانان این مرز و بوم دارد و تا زمانی که تفکر بسیجی بر این کشور حاکم است هیچ تهدیدی از طرف دشمن نمی‌تواند آرامش ملت ایران را برهم زند.

در این آیین که اعضای هیات رئیسه، هیات علمی و کارمندان حضور داشتند، دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، با شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.





انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 453026
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *