جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خاری در چشم دشمنان

15 بهمن 1397 ساعت 12:55

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است به طوری که با دانش بومی توانسته ایم امنیت، اقتصاد و حتی استخراج منابع طبیعی کشور را به حد اعلا برسانیم.


عبدالغفور ایرانژاد  در گفت وگو با چهاربهاران معیشت مردم را هدف اصلی انقلاب دانست و اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب مستبدان ظلم و جور هر قوانینی که به نفع کشورشان بود بدون هیچ واهمه ای اجرا می کردند و سلطه شاهنشاهی قدرت مقابله با آنان را نداشت.


وی ادامه داد: در طول چهل سال پیروزی انقلاب دشمنان از هر حربه ای که می خواستند برای ضربه زدن به کشور استفاده کردند که خوشبختانه با بیداری ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی راه به جایی نبردند.
 
نماینده مردم چابهار ایران را در مقایسه با کشورهای مستعمره آمریکا و انگلیس ابرقدرت دانست و تاکید کرد: بسیاری از کشورهای دنیا که مورد سواستفاده مستکبران قرار گرفتند نتوانستند به خودکفایی و پیشرفت اقتصادی برسند حتی دچار معظلات فرهنگی و اجتماعی جبران ناپذیری شده اند که قابل کنترل نیست.
 
ایرانژاد در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آیران تاکنون آماج فتنه ها و مشکلات بسیاری بوده که توسط دشمنان ایجاد شده ولی عزم راسخ ملت باعث پیشرفت و ایجاد ایرانی آباد برای مردم شده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 453007

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453007/جشن-چهلمین-سالگرد-پیروزی-انقلاب-خاری-چشم-دشمنان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir