۰
نماینده مردم چابهار، نیکشهر کنارک و قصرقند؛

بدعهدی اروپاییها به ایران چیز تازه ای نیست/ غربی ها هیچوقت قابل اعتماد نبوده اند

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرمایشات چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب نباید نسبت به بدعهدی های اروپا بی تفاوت بود و بایستی مقابله به مثل کرد.
بدعهدی اروپاییها به ایران چیز تازه ای نیست/ غربی ها هیچوقت قابل اعتماد نبوده اند
عبدالغفور ایرانژاد در گفت وگو با چهاربهاران اظهار کرد: نقض برجام توسط آمریکا به دنیا نشان داد که غربی ها به دنبال تنش در خاورمیانه اند و هدفشان تنها رفتار یک جانبه و توام با زور می باشد.

وی با اشاره به بدعهدی اروپا نسبت به توافقات سیاسی افزود: وقتی طرف مقابل یک قرارداد بین المللی علنا و با بهانه های پوچ اقدام به واپسگرایی می کند مسلما بایستی متقابلا رفتار کرد تا ارزش های کشور زیر سوال نرود.

وی بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری را فصل الخطاب مقامات سیاسی کشور دانست و تاکید کرد: اگر با غربی ها لطافت و مهربانی در برابر بدعهدی داشته باشیم مطمئنا انتظارات بیشتر شده و به نوعی بدهکار هم می شویم در حالی که ما هیچ گاه بندهای قراردادهای بین المللی مان را نقض نکرده ایم.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چهره آمریکا و سیاست خشنی که با دنیای اسلام دارد برای همه ما روشن شده است پس لزومی ندارد به استکبار اعتماد کنیم و باید توسعه کشور را متکی بر قدرت داخلی بنا کنیم.

وی با اشاره به رتبه اول تولید علم ایران در جهان خاطرنشان کرد: وقتی بیشترین میزان پیشرفت علمی و تئوری را در جهان داریم مطمئنا نشان از قدرت جوانان این کشور است بنابراین وقتی اروپا و آمریکا نمی خواهند صادقانه برای پیشرفت ایران مشارکت کنند باید دست به زانوی خودمان برای توسعه کشورمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 452847
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *