۰

آغاز فعالیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت در بخش پلان

کلینیک‌های تخصصی سیار خیریه نورآوران سلامت با حضور فرماندار چابهار و جمعی از مسئولین شهرستانی در روستای بلوچی (درویش) بخش پلان شهرستان چابهار آغاز به کار کرد.
آغاز فعالیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت در بخش پلان
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار در حاشیه افتتاح کلینیک های تخصصی به خبرنگار چهاربهاران گفت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت با راه اندازی کلینیک های سیار چشم پزشکی و دندانپزشکی فعالیت خود را در روستای بلوچی(درویش) بخش پلان آغاز کرد.

مسعود اعلائی با اشاره به خدمات ارائه شده در این دو بخش افزود: خدمات ارائه شده در بخش چشم پزشکی برای افراد بالای 40 سال و خدمات دندانپزشکی برای افراد زیر 15 سال انجام می شود.

وی ادامه داد: درصورت نیاز به عمل‌های بیشتر و مجهزتر اقدامات لازم و انتقال به مرکز استان انجام خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار با اشاره به اینکه این پزشکان طبق برنامه‌ زمان بندی همه روزه فعالیت دارند بیان کرد: همه خدمات درمانی، به صورت رایگان به مردم محروم روستایی ارائه می شود.

وی امنیت و سلامت را دو نعمت الهی دانست و گفت: برای کسب این دو نعمت حضور افرادی خداجو و دیندار ضروری است که ما امروزه به برکت خون شهدا و پاکی دین اسلام برای به دست آوردن این دو نعمت خدمتگزاران خداشناس داریم.

اعلائی، استقرار تیم پزشکی نورآوران سلامت در مناطق محروم و مرزی را خدمتی ایثارگرانه دانست و افزود: حضور پزشکان ایثارگر، کمک قابل توجهی در درمان مردم محروم روستاها است.

وی گفت: توجه ویژه ای به حوزه بهداشت و درمان داشته و تاکنون اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده و در سطح شهرستان نیز اعتبارات خوبی به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

در مراسم افتتاح این کلینیک، رحمدل بامری سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار، بخشدارهای بخش دشتیاری و پلان،  مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/
 
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 452801
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *