۰

تخصیص اعتبارات ویژه برای خشکسالی مزارع استان و روستاهای چابهار

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: معاون وزیر، رئیس سازمان ستاد مدیریت بحران و رئیس مجمع استانداران اعتبارات بسیار خوبی پیرامون بحث خشکسالی، کمبود آب مسائل زراعت و کشاورزی صنعت و ریزگردهای استان از جمله شهرستان چابهار وعده دادند.
تخصیص اعتبارات ویژه برای خشکسالی مزارع استان و روستاهای چابهار
رحمدل بامری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: هدف از بازدید و خروجی جلسه کمیته استانی مجمع استانداران سطح کشور و به ویژه استانداران ادوار استان سیستان و بلوچستان طی دو روز گذشته دستیابی و استفاده از تجارب ارزنده مفید و موثری می باشد که این عزیزان در سالیان متمادی در سنگر خدمت رسانی به مردم داشتند.
وی با اشاره به دیدار مجدد آنها با مردم و انتقال تجربیات به مسئولین مربوطه افزود: پیگیری مصوبات مشکلاتی که در حوزه استان وجود دارد از جمله شهرستان چابهار و ارائه دادن به هیات دولت و مسئولین بالادست جهت اجرا یکی از اهداف مهم این مجمع می باشد.
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: در طی این برنامه سعی کردیم استانداران از مراکز مختلف و ظرفیت های شهرستان بازدید تا مشکلات را از نزدیک مورد بررسی و تجدید خاطر شوند.
وی‏ جمله ظرفیت های حوزه منطقه آزاد با پروژه‌های بسیار عظیمی که در حال اجراست زا مهم عنوان و تاکید کرد: در این بازدید ها در بعد کشاورزی، صنعتی، میراث فرهنگی و همینطور از حوزه دریا و آب شیرین کن، اسکله ها، اسکله شهید بهشتی که به عنوان یک ظرفیت بی نظیر در حوزه کشور و استان می باشد بررسی های مورد نظر صورت گرفته است.
بامری تشریح کرد:‏ در این سفر بازدید از نقاط حاشیه ای مثل کمب، مراد آباد، جنگلوک و اطراف شهرستان چابهار انجام شد به طوری که ظرفیت‌های تجاری و خدماتی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته، مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند مورد بررسی قرار گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات متناوبی در مجموعه فرمانداری با حضور مدیران مربوطه با استانداران محترم برگزار شد و تصمیمات بسیار خوبی در حوزه های مختلف گرفته شد.
انتهای پیام/
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 452796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *