۰

حماسه ۹ دی سیلی محکمی بر فتنه زد/ بیداری و آگاهی مردم باعث عقب نشینی آشوب گران شد

فعال اصلاح طلب گفت: دشمنان کشور سعی داشتند با فریب و گمراهی مردم، انتخابات را زیر سوال برده و آشوب ایجاد شده در کشور را برای رسیدن به مقاصد شوم خود به ناامنی بکشانند.
حماسه ۹ دی سیلی محکمی بر فتنه زد/ بیداری و آگاهی مردم باعث عقب نشینی آشوب گران شد
علی عزیزی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در کشور برای هر اعتراضی قانون و مقررات وضع شده است اینکه عده ای از نفوذی های دشمن در انتخابات ۸۸ در میان مردم آمده و با شعارهای ضد امنیت کشور درصدد آشوب بودند کاملا پیداست.
وی با اشاره به بیداری مردم افزود: بعد از اینکه چندین ماه اوضاع کشور توسط آشوبگران ناامن شده بود مردم وقتی دیدند که فتنه گران در روز عاشورا هم مشغول اغتشاش می باشند خشم شان لبریز شد و حماسه ۹ دی را خلق کردند.
فعال اصلاح طلب ادامه داد: اگر دشمنان بخواهند کوچکترین شکاف و رخنه در میان مردم و انقلاب ایجاد کنند مطمئنا با واکنش سخت مواجه می شوند.
وی با اشاره به سواستفاده مستکبران جهانی از فتنه ۸۸ تاکید مرد: وقتی دشمن از فرقه، جریان و یا هر عملی در کشور حمایت میکند باید بدانیم که زیان ما در همان مورد می باشد و باید دوری کرد.
عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی باعث شد تا دست متجاوزان از فتنه گری در انتخابات این کشور کوتاه شود و دشمنان جرات نکنند بیش از این در امور داخلی انتخابات ۸۸ دخالت کرده و آشوب ها را هدایت کنند.
انتهای پیام/
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب: 452793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *