۰

دفع و حمل زباله های کنارک به سایت جدید روستای پارک

سرپرست فرمانداری کنارک گفت: آتش سوزی پسماندهای کنونی زباله توسط زباله گردها باعث ایجاد بومی نامطبوع برای اهالی شده بود و باید دفع سایت کنونی به سایت روستای پارک حمل شود.
دفع و حمل زباله های کنارک به سایت جدید روستای پارک
ابابکر بلوچ در طی بازدید از سایت پسماند کنارک در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: نظارت بيشتر شهرداری و سازمان پسماند جهت ممانعت از افراد زباله گرد و آتش زدن زباله ها می تواند مانع ایجاد آتش سوزی در این محدوده شود چراکه مدتی قبل دود ناشی از این حجم وسیع زباله باعث آزار و اذیت مردم شده بود.
وی ساماندهی درست و کارشناسانه زباله های شهری را مهم عنوان و افزود: جدی نگرفتن بهداشت محیط عامل اصلی شیوع بیماریهای حیوان به انسان، تنفسی و پوستی می باشد بنابراین بایستی جای گذاری پسماند های شهری با دقت انجلم شود.
سرپرست فرمانداری کنارک ادامه داد: در بسیاری از سازمان های بازیافت و جمع آوری زباله شهرهای بزرگ زباله به لحاظ تفکیک پلاستیکی بازیافت و صرفه اقتصادی دارد که می تواند تاثیر مهمی بر بهداشت محیط داشته باشد.
وی توجه به جمع آوری بموقع زباله از سطح شهر را مهم دانست و تاکید کرد: بعضی وقت های عدم جمع آوری به موقع باعث انباشت شدن زباله های خانگی شده و یا فرهنگ غلط رها سازی فضولات خانگی در معابر باعث ایجاد آلوگی محیط می شود.
بلوچ در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ساحلی چابهار باید از حداکثر معیارهای نظافت و بهداشت برخودار باشد چراکه گردشگران بخاطر سواحل زیبا و با نظافت کنارک مجذوب شده اند و این محدوده نقطه گردشگری جنوب سیستان و بلوچستان برای مسافران شده است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 452667
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *