۰

انسجام مسئولین بزرگترین معیار توسعه شهری

فرماندار کنارک گفت: انسجام، اتحاد و هم افزایی بین مسئولین و مدیران باعث هماهنگی بیشتر در انجام وظایف و امور محوله هر ارگان خواهد شد و از بی نظمی جلوگیری می کند.
انسجام مسئولین بزرگترین معیار توسعه شهری
به گزارش چهاربهاران ابابکر بلوچ در جلسه شورای اداری شهرستان کنارک اظهار کرد: رصد فعاليت های مسئولين در دستور کار قرار دارد و انجام صحيح کارها بايد با اهتمام به وظايف و فعاليت تعریف شده انجام شود.
وی ضمن اشاره به مسائل و مشکلات متعدد کنونی افزود: روسای ادارات در همه زمينه ها مسئول و باید در خصوص عملکرد خود پاسخگو باشند و به هيچ عنوان نباید از زير بار مسئوليت شانه خالی کنند.
فرماندار کنارک با بيان اينکه بايد به معنای واقعی اخوت داشته و انسجام را در انجام امور حفظ کرد ادامه داد: مسئولين بايد در ارتباط با مردم سرآمد باشند و در مراسمات متفاوت سطح شهرستان به خصوص برنامه های مناسبتی حضور فعال داشته باشند.
بلوچ انجام مصوبات جلسات فرمانداری را اولویت مسئولان دانست و عنوان کرد: یکی از اهداف عمده برگزاری جلسه شورای اداری ایجاد هماهنگی، همکاری و همدلی بین مجموعه دستگاه‌ها است چرا که این هماهنگی باعث پیشرفت جامعه می شود.
امام جمعه شهرستان کنارک در این جلسه توجه جدی به حقوق مردم و مردم داری، رسیدگی به مسائل و مشکلات، احساس مسئولیت در مقابل رفتار دیگران را نیز ضروری دانست و تاکید کرد: در سایه امر به معروف و نهی از منکر می توان شاهد جامعه ای سالم بود و مسئولین باید به عنوان الگوی مردم در جامعه به این مهم عمل کنند.
فرمانده سپاه کنارک نیز در این جلسه از تمهیدات ویژه برای اعزام از زائران راهیان نور خبر داد و افزود: اولین اعزامی راهیان نور دختر در بخش زرآباد کنارک به مناطق عملیاتی به زودی انجام می شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 452620
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *