امام جمعه شهرستان چابهار:

حادثه تروریستی چابهار حاصل اندیشه پلید وهابیت ملحد است/ 16 آذر نقطه عطفی در تاریخ ایران است

16 آذر 1397 ساعت 15:23

امام جمعه شهرستان چابهار با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته چابهار، این حرکت را حاصل اندیشه پلید وهابیت ملحد دانست.


به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته چابهار اظهار کرد: حادثه تروریستی چابهار طی عملیاتی کور توسط دشمن انجام شد و در این حادثه دشمن هیچ‌گونه عملیات پیچیده نظامی نداشت.

وی افزود: مردم ما همواره در طول چهل سال از عمر بابرکت نظام اسلامی برای پاسداری از نظام و انقلاب از هیچ کوششی و فداکاری دریغ نکرده اند و هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

خطیب جمعه شهرستان چابهار با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته چابهار، این حرکت را حاصل اندیشه پلید وهابیت ملحد دانست و بیان کرد: افکار تکفیری، نتیجه این جنایت است و نباید با برخی فتوا دادن، مسلمان را مشرک اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه ملت استقامت خود را به همگان ثابت کردند ادامه داد: با استمرار مقاومت خود به دشمنان ثابت خواهیم کرد که تروریست ها، سردمداران شان و حامیان مالی شان قادر نخواهند بود برای مردم ناامنی ایجاد کنند و  آنها را به هلاکت خواهیم رساند.

امام جمعه چابهار ۱۶ آذر سالروز دانشجو را گرامی داشت و افزود: این روز نقطه عطفی در تاریخ ایران است.

وی ادامه داد: دانشجویان ما تولید کننده علم باشند نه فقط مترجم و اگر تولید کننده علم باشیم، نیازی به کشور های بیگانه نداریم و دانشجو باید محور تعقل، تدبر و اندیشه باشد و یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشتند.

حضرت حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: جنبش دانشجویی همواره مخالف استعمار، استکبار و استبداد است و همواره بر محور عدالت خواهی فعالیت می کند.

وی بیان کرد: چابهار محور توسعه شرق است دشمنان برای ناامن کردن این منطقه مهم درصدد اقدامات ضد امنیتی هستند اما باید بدانند که مردم شیعه و سنی این دیار با وحدت و انسجام گسترده تمامی توطئه های آنان را خنثی می کنند.

خطیب نماز جمعه چابهار گفت: دشمن به دنبال این ابزار است تا بتواند از این ابزار و بعضی از ضعف ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 452546

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452546/حادثه-تروریستی-چابهار-حاصل-اندیشه-پلید-وهابیت-ملحد-16-آذر-نقطه-عطفی-تاریخ-ایران

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir