۰
امام جمعه شهرستان چابهار؛

نیروهای مسلح کشور به بالاترین قدرت نظامی خود رسیده اند/ روز ارتش پیام آور شهیدان این نیروهای خدوم می باشد

امام جمعه چابهار گفت: روز ارتش پیام آور جانفشانی های رزمندگان اسلام بعد از انقلاب می باشد به طوری که قبل از انقلاب درجه دار ساده ارتش آمریکا به افسر ارتش ما دستور می داد و این اوج حقارت بود.
نیروهای مسلح کشور به بالاترین قدرت نظامی خود رسیده اند/ روز ارتش پیام آور شهیدان این نیروهای خدوم می باشد
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در نماز جمعه امروز چابهار اظهار کرد: هواپیما بر آمریکایی از فرزندان انقلاب اجازه تردد در خلیج فارس می گیرد به راستی که جاء الحق و زهق الباطل با این انقلاب نشان داده می شود.

وی با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش قدرت نظام است و در همه عرصه ها افتخار می آفریند، تولید جنگ افزار بومی، زیر دریایی و غیره افتخار و عزت ماست.

خطیب نماز جمعه چابهار با اشاره به هشتم آذر ماه یاد و خاطره شهدای فدائیان اسلام تاکید کرد: شهید مدرس اعتقاد داشت دین ما و سیاست ما یکی است و از نمایندگان مجلس خواستند که نگاه به داخل کشور داشته باشند و نباید به خاطر دل آمریکا هر کنوانسیونی مصوب شود.

وی ضمن توصیه همگان به تقوای الهی تشریح کرد: مومن اگر به ایمان رسید نتیجه اش عبادت است و عبادت، همان اطاعت از امر خداوند و معنای جامع دارد فرد با ایمان، نماز و نیکی و جهاد در راه خدا را در برنامه زندگی خود قرار می دهد.

امام جمعه چابهار تصریح کرد: یکی دیگر از صفات مومن، متانت است، مومن از متانت نیکویی برخوردار است و هرزه گو نیست بلکه باوقار است و در حال وقار، انسان نرم خویی است و مردم در اطراف مومن، متواری نیستند.

حجت الاسلام موسوی اذعان کرد: فرد مومن، سکوت طولانی دارد که این نعمت، مومن را از خطای زیادی باز می دارد و طبق روایتی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) سکوت نجات بخش است چرا که سکوت، افراد را گرفتار دروغ، تهمت و غیبت و ناسزا نمی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یاد و خاطره شهدای ارتش گلگون است ولی در زمان شاه خائن، درجه دار پائین ارتش آمریکا به افسر ارشد ما دستور می داد و در اوج حقارت بودیم. انتهای پیام/
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 452509
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *