۰
نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی:

13 آبان، روز مقابله با استکبار است/ شیعه و سنی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمنان را ناامید می کنند

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: روز 13 آبان، روز مقابله با استکبار است و آمریکا این روز را روز اجرای مرحله دوم تحریم‌ها گذاشته‌ است و ما باید بدانیم که اگر در راه خدا قدم برداریم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
13 آبان، روز مقابله با استکبار است/  شیعه و سنی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمنان را ناامید می کنند
عبدالغفور ایرانژاد در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم مرگ بر دشمنان می‌فرستد و مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر ملت آمریکا نیست که مرگ ‌بر تحریم‌کننده ملت‌ها، مرگ بر متجاوز و مرگ بر جنگ افروز است.
وی با اشاره به سربلندی ملت ایران در همه میادین مناسبتی کشور ادامه داد: انتخاب روز ۱۳ آبان برای آغاز تحریم‌های جدید ایران از سوی آمریکا نشان‌دهنده عصبانیت آنها از روحیه استکبارستیزی ملت ایران است و ما امیدواریم که با وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولین و مقابل تحریم‌های آمریکا از این مرحله نیز همانند گذشته با موفقیت عبور کنیم.
 
شیعه و سنی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمنان را ناامید می کنند
نماینده مردم چابهار در مجلس تاکید کرد: دیگر متحدان آمریکا در تحریم‌های شرایطی فعلی، آمریکا را همراهی نمی‌کنند و آمریکا امروز در تحریم ایران تنهاست و کشورهایی که پیش از این آمریکا را در تحریم علیه ایران همراهی می‌کردند امروز جانب ایران را دارند و کشورهایی همچون چین و هند و روسیه که نفت ما را خریداری می‌کردند،‌ امروز هم به این رویه ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آمریکا به‌نوعی خوی درندگی خود را دوباره آشکار ساخت و می‌خواهد با این اقدام مردم ما را زیر فشار قرار دهد و در این راستا تبلیغات و فضای مسمومی را ایجاد کرده و به دنیا فشار می‌آورد تا با ایران ارتباطی نداشته باشند.

ایرانژاد خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که ملت ما در مقابل زیاده‌خواهی قدرت‌طلبان و ابرقدرت‌ها و حتی آمریکا می‌ایستند همان طور که جوانان ما شاخ آمریکا را در بیابان شکستند و لانه جاسوسی را تسخیر کردند و حفظ استکبارستیزی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 452222
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *