۰
رئیس بنیاد شهید چابهار خبر داد؛

برگزاری ششمین سالگرد شهدای تاسوعای حسینی در چابهار/دشمنان همیشه برای نابودی شیعه و سنی در کمین هستند

رئیس بنیاد شهید چابهار گفت: حادثه انتحاری جنب مسجد امام حسین (ع) در سال 91 نشان داد تروریست های دست نشانده آل سعود چقدر بزدلانه و با حملات کور قصد قتل عام مردم بی دفاع علی الخصوص کودکان و زنان را دارند.
برگزاری ششمین سالگرد شهدای تاسوعای حسینی در چابهار/دشمنان همیشه برای نابودی شیعه و سنی در کمین هستند
علی داور نیا در گفت و گو با چهاربهاران با اشاره به برگزاری سالروز شهدای محافظت از نماز جمعه چابهار بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) اظهار کرد: برگزاری این یادواره علاوه بر اینکه روحیه انقلابی و انقلاب پروری را افزایش می دهد یادآور قدرشناسی امنیتی ست که امروز در کشور داریم چگونه دو نفر انتحاری می آیند و قصد دارند نمازگزارانی که برای عبادت و نماز جمعه فرایض الهی را اجرا کنند قتل عام کنند.

​وی با اشاره به شهادت شهید حامد بزی و مرتضی آسوده در این روز افزود: 28 مهر ماه 91 بود که عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم همانند کسانی که هفته گذشته بزدلانه و فریبکارانه نیروهای ما را در مرز میرجاوه ربودند، با کمربند انتحاری قصد ورود به مسجد را داشتند.

​رئیس بنیاد شهید چابهار ادامه داد: پس اینکه نیروهای بسیجی مستقر متوجه این کفار خدانشناس شدند با تعقیب برای دستگیری با انفجار کمربندهای انفجاری دو تکفیری جیره خور آل سعود به مقام رفیع شهادت دست می یابند.

وی با اشاره به برگزاری سومین یادواره شهدای حفاظت از نماز جمعه چابهار تشریح کرد: حضور همه اقشار مردم در این مراسم بلامانع است همچنین سخنرانی امام جمعه شهرستان همچنین راوی دفاع مقدس از شهرستان قم برگزاری این مراسم را برعهده دارند.

​وی روحیه بسجی را اخلاص و ایمان قلبی خدایی دانست و تاکید کرد: بسیجان و امثال بزی ها و آسوده ها آماده دفاع از کیان و ارزش های انقلاب هستند و دشمن بداند امثال این بسیجیان دریادل تا آخرین قطره خون حافظ و دستاوردهای انقلاب خواهند بود. 

​داور نیا در پایان خاطرنشان کرد: شهیدان بزی و آسوده فرهنگ ایثار و شهادت را زنده کردند و این فرزندان شجره طیبه صالحین نشان دادن رهرو و ادامه دهنده راه شهدای انقلاب هستند و دشمنان بدانند تصرف این آب و خاک خیال خامیست که در سر می پرورانند.

انتهای پیام/

 
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 452119
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *