۰
امام جمعه اهل سنت کنارک؛

پاسداشت ارزش های دفاع مقدس مانع نفوذ دشمن به مرزهای انقلابی کشور می شود

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: دشمنان نمی توانند ببیند که هر روز در این کشور ارزش های دفاع مقدس زنده نگه داشته می شود و از هر راهی برای جلوگیری از تبیین و تبلیغات انقلابی استفاده می کنند.
پاسداشت ارزش های دفاع مقدس مانع نفوذ دشمن به مرزهای انقلابی کشور می شود
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران، اظهار کرد: تفکر بسیجی یکی از بزرگترین داشته های این انقلاب است به طوری که بسیجیان مخلص امروز بدون هیچ چشم داشتی برای این انقلاب زحمت می کشند و اگر این تفکر گسترش یابد پیشرفت های متعددی را حاصل خواهد کرد.

وی با اشاره به مقابله با تهدیدات دشمن افزود: مسلمانان آگاه و هوشیار باشند و هرگز تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار نگیرند، زیرا دشمن تلاش دارد، تا به بهانه‌های مختلف کشورهای اسلامی را درگیر جنگ کنند، تا به هدف شوم خود دست یابد.

امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: باید با برادری، اخوت، یکپارچگی برای تدوام انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا دشمنان مجال فرصت جویی در هیچ زمینه ای پیدا نکنند.

مولوی ملکی پور تصریح کرد: در این پیروزی همه ملت اعم از پیر و جوان در آن سهیم بودند و اگر کمک‌ها، وحدت و از خودگذشتگی ملت غیور ایران نبود دفاع مقدس به سر منزل مقصود نمی‌رسید.

وی با اشاره به خودکفایی کشور عنوان کرد: پیشرفتهای امروز در عرصه‌های گوناگون مدیون مقاومتهای دوران دفاع مقدس است و غفلت از دوران دفاع مقدس باعث می‌شود دشمن فرصت نفوذ پیدا کند.

وی رهبر فرزانه را هدایتگر باهوش کشور دانست و اذعان کرد: اگر امروز ایران امن‌ترین کشور در منطقه است، این امنیت به برکت تبعیت از رهبر معظم انقلاب و سخنان مقتدرانه ایشان و البته خون شهدا به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس محقق شده است.

امام جمعه اهل سنت کنارک با تاکید بر اینکه امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر ایران مقتدر ناتوان و ضعیف هستند، خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی برای کشور افتخار آفرینی و فداکاری‌های بی‌نظیری داشتند که باید به نسل جوان انتقال داده شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 452043
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *