۰
تنها نماینده سیستان و بلوچستان در راه مسابقات جهانی؛

ملی‌پوش موج‌سوار چابهاری به مسابقات جهانی ژاپن اعزام می شود

"عبدالرزاق بلوچی" عضوتیم ملی موج‌سواری جمهوری اسلامی ایران از باشگاه سازمان منطقه آزاد چابهار به مسابقات جهانی موج‌سواری اعزام می‌شود.
ملی‌پوش موج‌سوار چابهاری به مسابقات جهانی ژاپن اعزام می شود
به گزارش چهاربهاران، نخستین دوره مسابقات قهرمانی موج‌سواری ایران با حضور موج‌سوارانی از تمام نقاط ایران اوایل تیرماه سال جاری در بندر رمین چابهار برگزار شد که پس‌از آن دو نفر موفق شدند جواز حضور در تیم ملی موج‌سواری ایران را کسب کنند.

این رقابت‌ها با حضور نمایندگانی از مازندران، تهران، هرمزگان، جزیره قشم و سیستان و بلوچستان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی دو روز در چابهار برگزار شد که نفرات برتر رده‌ سنی بزرگسالان؛ سالار قیصری از تهران، عبدالرزاق بلوچی از سیستان و بلوچستان و حبیب‌الله بلوچی از سیستان و بلوچستان معرفی شدند.
 
رئیس انجمن موج‌سواری ایران گفت: عبدالرزاق بلوچی موج‌سوار بومی چابهار به‌ رقابت‌های جهانی موج‌سواری در ژاپن اعزام می‌شود.

رستمی گفت: تیم ملی موج سواری ایران با ترکیب سالار قیصری از تهران و عبدالرزاق بلوچی موج‌سواری بومی چابهاری در رقابت‌های جهانی موج‌سواری که از 24 تا 31 شهریورماه در شهر تاهارا ژاپن برگزار می‌شود؛ حضور پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: از ابتدای تاسیس انجمن موج‌سواری ایران در سال 95؛ این انجمن توجه ویژه‌ای به سواحل مکران و چابهار داشته و تاکنون دوره‌های آموزشی بسیاری زیرنظر اساتید مجرب بین‌المللی موج‌سواری در بندر رمین به‌عنوان قطب موج‌سواری حرفه‌ای ایران برگزار کرده است.

رئیس انجمن موج‌سواری ایران با تشکر از حمایت منطقه آزاد چابهار برای قبول اسپانسری عبدالرزاق بلوچی ملی‌پوش موج‌سوار چابهاری افزود: سواحل مکران و چابهار در این فصل به‌سبب مونسون بهترین نقطه برای موج‌سواری حرفه‌ای در غرب آسیاست است و در صورت حمایت مداوم می‌توان در این نقطه گردشگری ورزشی در قالب موج‌سواری را توسعه داد.

رستمی گفت: برای شناساندن بهتر ویژگی‌های چابهار در موج‌سواری؛ تورهای گردشگری موج‌سواری از سوی آژانس‌های گردشگری کشور برای چابهار تدارک دیده‌شده و از ابتدای تابستان تاکنون چند تور نیز از نقاط مختلف ایران برگزارشده است.

شایان‌ذکر است سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای مأموریت‌های اجتماعی خود تاکنون تیم‌های موج‌سواری، دوومیدانی، کریکت و فوتبال ساحلی را در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی تحت پوشش خود قرار داده است.


 
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 451993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *