۰
مدیر شرکت نفت چابهار خبر داد؛

توزیع 473 میلیون لیتر فراورده نفتی در سه ماهه اول امسال در شهرهای جنوب استان

مدیر شرکت نفت جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در سه ماهه اول سال 97 بیش از 473 میلیون لیتر فراورده های نفتی برای نیازهای متفاوت سوختی اعم از شخصی و دولتی در بین نهاده های مصرف سوخت جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شده است.
توزیع 473 میلیون لیتر فراورده نفتی در سه ماهه اول امسال در شهرهای جنوب استان
مصطفی نخعی مقدم در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: در سه ماهه نخست سالجاری حدود 473 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی اعم از بنزین، نفتگاز، نفتکوره و نفت سفید در جنوب استان توزیع شده است که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7/1 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به افزایش مصرف بنزین در جنوب استان افزود: همچنین مقدار مصرف بنزین نسبت به دوره مشابه سال گذشته 19/8 درصد رشد داشته است  میزان مصرف کلی نفتگاذر همان مدت 23/4 درصد افزایش یافته است.
وی میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی را در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش مصرف 27 درصدی عنوان و ادامه داد: مصرف نفتگاز تحویلی به نیروگاهها نیز طی سه ماهه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش 15/7 درصدی مواجه شده است.
نخعی میزان مصرف نفتکوره غیر نیروگاهی را در مقایسه با مدت زمان سه ماه نخست سال قبل با کاهش 2 درصدی اعلام و تشریح کرد: در همین راستا مصرف نفتکوره تحویلی به نیروگاه های منطقه را در سه ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته باکاهش صددرصدی مواجه بوده و به صفر رسیده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهار از افزایش میزان سوخت تحویلی به هواپیماها نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: 7/6 درصد رشد در این بخش نشانگر افزایش تردد هوایی و پروازهای فرودگاهی بوده و سوختگیری هواپیماها بدون تعلل انجام شده است. 
وی میزان مصرف سی ان جی را در مدت مذکور تنها در جایگاه اختصاصی شرکت نفت اعلام و خاطرنشان کرد: میزان مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد بوده که با برخورداری بخشی از جنوب استان از گاز طبیعی بایستی مشارکت بخش خصوصی در احداث جایگاه های سی ان جی در منطقه لحاظ شود همچنین میزان مصرف گاز مایع در زمان معلوم 4/3 درصد افزایش یافته است.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا ژاله
​انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۴
کد مطلب: 451743
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *