۰
قهرمان بوکس جهان عنوان کرد؛

چادر بالاترین و بهترین امنیت برای بانوان و دختران سرزمینم

قهرمان اهل چابهار بوکس در میادین جهانی گفت: من به خواهران مسلمانم توصیه ای دارم که گول سلبریتی های بی حجاب و دشمنان را در مورد آزادی و بی حجابی نخورند چراکه آزادی واقعی در استفاده از چادر است.
چادر بالاترین و بهترین امنیت برای بانوان و دختران سرزمینم
محمود ریگی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: دشمن می گوید آزادی در ایران وجود ندارد چرا به این هوای گرم زنان چادر در سر داشته باشند یا موهایشان بسته باشد مسلما برای کسی که نگاه و تجاوز نامحرم مهم نباشد این قضیه را قبول می کند ولی برای زنان مسلمان باحیا چنین چیزی قبول نیست.
وی سیستان و بلوچستان را جزو غیور ترین مردمان دانست و افزود: زنان و مردان این استان نشان داده اند که نسبت به مسئله حجاب حساسند و اگر زنی بخواهد به تنهایی به مسافرت برود اگر چادر به سر داشته باشد مطمئنا نسبت به کسی که چادر ندارد بسیار متفاوت است و این به حیای درونی آن بانو هم مرتبط است.
وی زن و فرزند خود را محجبه عنوان و ادامه داد: خانواده من با داشتن حیا به میل خودشان از چادر استفاده می کنند و کسانی که می گویند افراد چادری امل و یا عقب افتاده اند و آزاد بودن زن روشنفکری می باشد سخت در اشتباهند چراکه زنان مانند گل می باشند و اگر این گل حفاظ نداشته باشد هر کسی به خود اجازه چیدن آنرا می دهند در غیر اینصورت هیچکس جرات نگاه کردن به زن با حجاب باحیا را ندارد.
ریگی که بیش از ۷۰ عنوان قهرمانی بوکس جهان را در کارنامه خود دارد خاطرنشان کرد: خواهش من از زنان باحجاب و ایمانی سرزمینم این است که گول تبلیغات غربی ها امثال علی نژاد، منافقان و فرقه های ضد دینی بهایی را نخورند چراکه اینان خیرخواه ما نیستند و همان گرگ هایی هستند که از این فرصت و شرایط بد اقتصادی سواستفاده کرده و در لباس میش ظاهر می شوند.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 451725
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *