۰

دستگیری شرور مسلح عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت یک مامور پلیس در عملیاتی پیچیده و غافلگیرانه خبر داد.
دستگیری شرور مسلح عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در چابهار
به گزارش چهاربهاران، سردار محمد قنبری گفت: در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال ۹۴، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محور‌های فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات گروهبان‌ یکم «حسینعلی سبحانیان» به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود که تلاش‌های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت.
قنبری با بیان اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان‌های پلیس، هویت ضارب شناسایی شد، اظهار داشت: این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیرمجاز از کشور متواری بود. یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تعاقب اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه‌‌‌دار به داخل کشور با خبر شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده در حالی که در حاشیه شهرستان چابهار مخفی شده بود، دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این شرور دارای سوابق کیفری متعددی ازجمله شهادت مامور ناجا، قتل و آدم‌‌ربایی است، تصریح کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت گروهبان یکم «حسینعلی سبحانیان» اعتراف کرد.
 انتهای پیام/
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 451539
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *