۰
امام جمعه اهلسنت کنارک:

رئیس جمهور آمریکا پیش از اینها برجام را کاملا نقص کرده بود

امام جمعه اهلسنت کنارک گفت: برجام خیری برای کشور نداشت و تحریم ها دلیل محکمی بر این ادعاست چراکه رئیس جمهور کنونی آمریکا پیش از این برجام را نقض کرده بود.
رئیس جمهور آمریکا پیش از اینها برجام را کاملا نقص کرده بود
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: برجام یک تعهد توخالی و پوچ محسوب می شد زیرا تحریم ها را افزایش داد و دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست بر نمی دارد لذا دولت کنونی باید بر توان داخلی تکیه کرده و از چشم امید به دشمن دست برمی‌داشت کاری که هنوز محقق نشده است.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: مشکلات اقتصادی کنونی دستخوش برجام بود زیرا دشمن با امیدوار کردن کشورمان به برجام مانع تمرکز بر توان داخلی شد و خود برجام به نوعی حیله و نیرنگ دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور بود.
امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: از همان ابتدا می شد پیش بینی کرد که ترامپ به تعهدات خود خیانت کرده و با اعمال تحریم های مختلف هیچ کمکی به ملت ایران نخواهد کرد.
مولوی ملکی پور اذعان کرد: دولت روحانی باید از همان ابتدا با توجه به فرامین مقام معظم رهبری از برجام چشم پوشی می کردند و با تکیه به توان داخلی به توسعه کشور کمک می شد ولی وجود برجام بیش از پنج سال کشور را در حالت عدم پیشرفت قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با سرمایه های غنی انسانی و وجود ذخایر عظیم زمینی در کشور با کمک دولت می توانند به بالاترین و قوی ترین دستاورد ها برسند اگر امروز شاهد فقر و اعتیاد در کشور هستید دلیلش عدم مدیریت صحیح دولت است که باید تمرکز و تجدید تصمیم بهتری صورت پذیرد.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه شب بعد از سخنان خود در کاخ سفید و طرح ادعاهای واهی علیه ایران و بیان این که آمریکا از برجام خارج می‌شود، فرمان اجرایی خروج از برجام را امضا کرد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 451506
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *